TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

PKO Bank Polski wystartował z kampanią „Rodzina sprawdza się w działaniu”

PKO Bank Polski wystartował z nową kampanią PKO Konta za Zero oraz kont dziecięcych pod hasłem „Rodzina sprawdza się w działaniu”. To kolejna kampania banku, dla której agencja Artegence przygotowała komunikację 360.
O autorze
0 min czytania 2021-05-21

Głównym bohaterem kampanii jest Karol – młody vloger, który nagrywa daily vlog z domu. Opowiada o swojej rodzinie i przy okazji pokazuje, jak aktywnie PKO Bank Polski wspiera swoich klientów w codziennych aktywnościach.

W ramach kampanii „Rodzina sprawdza się w działaniu” agencja Artegence przygotowała spot telewizyjny PKO Banku Polskiego. Kampanii towarzyszy seria bumperów będących kontynuacjami historii ze spotu, materiały na witrynach banku, assety social mediowe i banery display.

– W najnowszej kampanii PKO Banku Polskiego Rodzina sprawdza się w działaniu, a my cieszymy się… że Artegence po raz kolejny sprawdza się w tworzeniu kampanii dla naszego klienta! – podsumowuje Łukasz Szmel, co-managing director Artegence.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj