Nowy spot to kontynuacja świetnie przyjętej ubiegłorocznej kampanii, przedstawiającej konsumentom Planetę Warka – pokazany z przymrużeniem oka wyimaginowany świat, który kręci się wokół męskich potrzeb i pasji. Kampania pozytywnie wpłynęła na świadomość marki na rynku, dając Warce miejsce w pierwszej trójce najlepiej kojarzonych piw w Polsce.
W nowej odsłonie spotu świat mężczyzn jest nadal wolny od zmartwień i od świtu do wieczora wypełniony przyjemnościami. Tutaj podróż komunikacją miejską dostarcza najlepszych rozrywek, a za sprawą widowiskowego sposobu dostawy, piwa i przekąsek nie brakuje nawet na łonie dzikiej przyrody.
Zobacz również
– Po raz kolejny wybraliśmy się z kamerą na Planetę Warka, aby podejrzeć zwyczaje jej mieszkańców. Intensywna praca reporterska zaowocowała nowymi spotami telewizyjnymi. Świat w dalszym ciągu funkcjonuje tam tak, aby męskie marzenia i potrzeby były w pełni zaspokojone – mówi Tomasz Król, Marketing Manager Warki. – Jest tam więc miejsce na relaks, realizowanie swoich pasji czy delektowanie się piwem na spotkaniach z przyjaciółmi. Planeta Warka to męska przestrzeń pokazana z dystansem i humorem – dodaje.
A wszystko to przy dźwiękach kultowej muzyki, bo w tym roku na Planecie Warka rozbrzmiewa melodia z legendarnego filmu „Siedmiu wspaniałych”. Ten klasyk kina i pochodząca z niego ścieżka dźwiękowa autorstwa Elmera Bernsteina najlepiej wprowadzają w klimat męskiej przygody.
W idyllicznym świecie mężczyzn nie może też zabraknąć miejsca na piłkę nożną, o czym przypomina spot Warki „Futbol narodowy”, dedykowany drużynie, która wywołuje w kibicach największe emocje – reprezentacji. Widzowie mogli go już zobaczyć w marcu, a film będzie jeszcze powracał wraz z kolejnymi wydarzeniami z udziałem „biało-czerwonych”.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Nowe spoty Warki, emitowane w ogólnopolskich stacjach TV, wyreżyserował Remy Cayuela. Kreację komunikacji stworzyła agencja LVOV. Spot zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcję wykonało studio Televisor. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiada agencja The Digitals. Wsparcie PR zapewnia Roots PR, a planowaniem i zakupem mediów w ogólnopolskiej kampanii TV i VOD zajmuje się dom mediowy MediaVest.
Słuchaj podcastu NowyMarketing