Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Platforma REACHaBLOGGER.pl startuje w nowej odsłonie

Czołowa platforma na polskim rynku influencer marketingu – www.REACHaBLOGGER.pl – rusza właśnie w nowej odsłonie. Serwis zmienił się pod względem wyglądu i UX, jak również pod względem funkcjonalnym.
O autorze
1 min czytania 2017-12-06

Ulepszona została mobilna wersja strony – korzystanie z platformy przez urządzenia mobilne będzie teraz wygodniejsze. Nowe narzędzia zyskują zarówno reklamodawcy (np. nowy algorytm oceny atrakcyjności blogów), jak i influencerzy (np. możliwość wyróżniania swoich ofert w katalogu).

REACHaBLOGGER.pl to istniejąca na rynku od 2014 roku platforma, która ma na celu ułatwianie współpracy na linii reklamodawcy – blogerzy. Reklamodawcy (marketerzy, agencje, domy mediowe, firmy e-commerce) mogą na niej znaleźć blogerów, którzy wesprą ich konkretnie ukierunkowane działania promocyjne. Z drugiej strony blogerzy mogą przeglądać aktualne oferty reklamodawców i reagować na nie, zgłaszając swoją chęć udziału w konkretnej akcji.

W nowej odsłonie REACHaBLOGGER.pl dokonane zostały zmiany pod względem wyglądu, UX, jak również pod względem funkcjonalnym. Ulepszona została mobilna wersja strony – korzystanie z platformy przez urządzenia mobilne będzie teraz wygodniejsze. Od teraz reklamodawca będzie miał również wgląd w nowy parametr oceny blogów – RaB Score, czyli algorytm mierzenia atrakcyjności oferty blogera dla reklamodawcy.

Ułatwione będzie również wyszukiwanie blogów po kategoriach tematycznych – dla zoptymalizowania niektóre z kategorii zostały połączone, inne zaś zmieniły nazwę.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodane zostały również dwie nowe kategorie – Gwiazdy i Mikro. Do pierwszej trafiać będą najpopularniejsze i najbardziej angażujące strony, w drugiej zaś automatycznie będą grupowane blogi o oglądalności mniejszej niż 1000 użytkowników.

Modyfikacje serwisu dotyczą również części przeznaczonej dla blogerów. Będą oni mogli promować teraz swoje oferty, wyróżniając je w katalogu. Podczas rejestracji obowiązkowe będzie również załączenie statystyk bloga.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zmiany pojawiły się również w cenniku. Można się z nimi zapoznać się na podstronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej o zmianach przeczytać można na blogu platformy.