Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Platige Image po raz trzeci dla UEFA

18 maja na boisko St. Jakob-Park w szwajcarskiej Bazylei wybiegnie ponad 200 artystów i gimnastyków, którzy we wspólnej choreografii powitają kibiców czekających na Finał Ligi Europy UEFA. Będzie to już trzecia ceremonia otwarcia zrealizowana przez Platige Image dla piłkarskiej organizacji UEFA.
O autorze
1 min czytania 2016-05-18

Zanim Sevilla FC i Liverpool FC stoczą pojedynek o główne trofeum, fani na stadionie i przed telewizorami w ponad 100 krajach obejrzą niezwykłe widowisko. W 5-minutowym hołdzie dla finalistów rozgrywek, razem z profesjonalnymi artystami z całego świata, wystąpi grupa gimnastyków z reprezentacji Szwajcarii i tancerze z lokalnej szkoły tańca. Po raz pierwszy na boisku zagoszczą również twórcy muzyki stworzonej na potrzeby widowiska – Christopher von Deylen z cenionego kolektywu DJ-skiego Schiller i utalentowana brytyjska piosenkarka Arlissa, która wykona swój najnowszy przebój “Not In Love”. Reżyserem spektaklu jest międzynarodowej sławy choreograf Waldek Szymkowiak. 

– Inspiracją do stworzenia choreografii była pasja i energia, które doprowadziły kluby do finału tych prestiżowych rozgrywek. Chcemy żeby kibice na stadionie poczuli te emocje jeszcze zanim rozpocznie się ten najważniejszy w sezonie mecz – mówi Waldek Szymkowiak, reżyser ceremonii.

To już trzecia ceremonia otwarcia wyprodukowana dla UEFA przez Platige Image. W 2015 r. polska firma zrealizowała widowisko przed Finałem Ligi Europy UEFA na Stadionie Narodowym w Warszawie a następnie dla widzów zgromadzonych na stadionie Dinamo Arena w Tbilisi przed meczem Superpucharu UEFA.

– Cieszymy się, że UEFA zaufała nam już po raz kolejny, tym bardziej, że majowy finał rozgrywa się w Szwajcarii, w której znajduje się główna siedziba tej organizacji. To wielkie wyróżnienie, że zdecydowali się na współpracę właśnie z nami – mówi Marek Jankowski, producent widowiska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj