Zwiastun, stworzony w technologii Unreal Engine 5, miał swoją premierę podczas gali The Game Awards w grudniu 2024 roku i otworzył nowy rozdział jednej z najbardziej cenionych serii gier na świecie. Realizacja projektu była ambitnym i złożonym przedsięwzięciem, które wymagało ścisłej współpracy doświadczonych zespołów Platige Image, CD PROJEKT RED oraz Epic Games. Produkcja objęła m.in. 14 dni zdjęciowych w studio motion capture, pracę z ekipą kaskaderską oraz zaawansowane procesy animacyjne, w tym stworzenie wymagającej sekwencji walki i animację potwora – Bauka. Prerenderowany zwiastun, stworzony na silniku Unreal Engine 5, pozwolił osiągnąć wysoką, filmową jakość obrazu i wyróżnił się w konkursie zarówno pod względem wizualnym, jak i narracyjnym.
Nagrodzony zwiastun oraz kulisy jego powstawania są dostępne do obejrzenia na kanale The Witcher oraz Platige Image na YouTube:
Zobacz również
Wiedźmin 4 – Oficjalny zwiastun filmowy
Behind the Scenes
Motion Capture Breakdown
ADC Awards to jeden z najstarszych i najbardziej prestiżowych konkursów kreatywnych na świecie, organizowany od 1921 roku przez The One Club for Creativity w Nowym Jorku. Wyróżnia projekty z obszaru reklamy, designu, animacji, sztuki cyfrowej i gier, nagradzając twórczość łączącą wysoką jakość wykonania z siłą idei.
Zdjęcia: mat. pras.

Iwona Szylar dyrektor generalną Microsoft w Polsce