Biedronka to największa sieć detaliczna w Polsce, posiadająca ponad 2830 sklepów w ponad 1000 miejscowości. Średnio sklepy sieci odwiedza dziennie blisko 4 mln klientów. Od 17 września br. mogą oni wybrać się na zakupy wyłącznie z telefonem i zapłacić za zakupy BLIKIEM, korzystając z aplikacji mobilnej swojego banku.
Według badań aż 81% Polaków deklaruje, że regularnie robi zakupy w Biedronce (PRM, 2017). Dzięki popularności sieci i jej dostępności w całym kraju, rozszerzenie akceptantów płatności BLIK o sklepy Biedronka jest również znaczące z perspektywy samej usługi.
Zobacz również
– Umożliwienie płatności BLIKIEM w Biedronce to bardzo ważny krok w rozwoju systemu, gdyż coraz więcej osób płaci w ten sposób w sklepach stacjonarnych. Tylko w minionym kwartale, liczba tego typu transakcji wzrosła aż o 93 proc. w stosunku do pierwszego kwartału 2018 roku. Cieszymy się, że w każdym sklepie Biedronka można od teraz płacić BLIKIEM, dostępnym już w 13 aplikacjach bankowych – podkreśla Adam Kokoszkiewicz, dyrektor departamentu sprzedaży Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.
Aplikacja BLIK działa zarówno w kasach tradycyjnych, jak i samoobsługowych.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Żabka, we współpracy z firmą Microsoft, zaprezentowała nowy koncept sklepu, gdzie najnowsze technologie służą wygodzie klienta.