Jeśli im się powiedzie, ustanowią nowy Rekord Polski w dyscyplinie BIG-WAY, czyli budowaniu wielkich powietrznych figur. Impreza odbędzie się w dniach 11-14 sierpnia w czeskiej miejscowości Klatovy i od tej pory przyjmuje nazwę „Play Rekord Polski 100 WAY”.
Wydarzenie to jest wielkim świętem dla polskiego spadochroniarstwa. Pobicie rekordu pozwoli nam, jako ósmemu państwu na świecie, dołączyć do elitarnego „Klubu 100-WAY”.
Zobacz również
Dotychczas Polacy zbudowali formację 45-osobową – było to w 2008 roku, a w 2012 udało się stworzyć formację 70 osób, co jest aktualnym rekordem Polski.
„Cieszymy się, że sieć Play postanowiła wesprzeć nas w realizacji tego projektu. Głęboko wierzymy, że tegoroczny Rekord zapisze się w historii nie tylko polskiego spadochroniarstwa, ale całego sportu, a zapoczątkowana współpraca z Play będzie bardzo owocna” – oznajmili organizatorzy Rekordu.
Więcej informacji na temat „Play Rekord Polski 100 WAY” można znaleźć na stronie internetowej: www.rekord2015.pl, a także na profilach społecznościowych Play (YouTube, Facebook, Instagram czy Snapchat), gdzie publikowane są materiały zrealizowane w strefie we Włocławku w ramach zapowiedzi kampanii o zasięgu 4 sieci w Play.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Sponsoring tak wyjątkowego i niepowtarzalnego wydarzenia jakim jest bicie narodowego rekordu w skokach spadochronowych jest naturalną kontynuacją tego, z czym kojarzy się Play. Jesteśmy operatorem, który dostarcza rozwiązania nowatorskie i wciąż udowadnia, że można dawać więcej za mniej. Spadochroniarstwo to brak ograniczeń i limitów, czyli dokładnie to, z czym się kojarzymy” – komentuje Ewa Sankowska-Sieniek z biura prasowego Play.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Od 17 sierpnia ruszy kampania, w której nastąpi rekordowe przejście do Play – 100 skoczków dołączy do Play żeby korzystać z zasięgu 4 sieci. Od 3 sierpnia w internecie emitowana jest jej część teaserowa (www.youtube.com/watch?v=zKt3Oq-7cM0). Podczas eventu w Klatovy realizowane będą kolejne materiały, które zostaną wykorzystane podczas właściwej części kampanii.