Gemius porównał ruch na stronach operatorów komórkowych w Polsce. Z analiz wynika, że w lipcu 2013 roku najwięcej polskich internautów odwiedziło stronę internetową Play (blisko 3,4 mln. użytkowników). Na drugim miejscu znalazła się strona Orange, którą odwiedziło ponad 3 mln. internautów, a na trzecim – T-mobile, którego strona zainteresowała prawie 2,4 mln. serfujących po sieci. Witryna czwartego w zestawieniu Plusa trafiła do nieco ponad 2 mln. użytkowników.
– Wysoka pozycja Play nie dziwi. Marka ta jest obecna w mediach, a jej oferta i forma komunikacji skierowana jest do ludzi młodych, czyli do grupy wiekowej mającej najsilniejszą reprezentację w Internecie – mówi Krzysztof Łopuszyński, który w Gemiusie odpowiada m.in. za współpracę z operatorami komórkowymi.
Zobacz również
Dane pokazują, że strona Play ma największy zasięg wśród osób w wieku 20 – 29 lat. W tej grupie na drugim miejscu pod względem zasięgu jest Orange, a na trzecim Plus. Wśród starszych internautów, po 50. roku życia króluje natomiast Orange. Drugie miejsce pod względem zasięgu wśród użytkowników sieci w tym wieku ma witryna t-mobile.pl, trzecie zaś play.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach