Play liderem w sieci

Strona internetowa Play jest odwiedzana przez największą liczbę polskich internautów. Na drugim miejscu znalazł się Orange, na trzecim – T-mobile, a na czwartym Plus. Orange króluje wśród starszych, a Play wśród młodszych – wynika z porównania Gemiusa.
O autorze
1 min czytania 2013-10-08

Gemius porównał ruch na stronach operatorów komórkowych w Polsce. Z analiz wynika, że w lipcu 2013 roku najwięcej polskich internautów odwiedziło stronę internetową Play (blisko 3,4 mln. użytkowników). Na drugim miejscu znalazła się strona Orange, którą odwiedziło ponad 3 mln. internautów, a na trzecim – T-mobile, którego strona zainteresowała prawie 2,4 mln. serfujących po sieci. Witryna czwartego w zestawieniu Plusa trafiła do nieco ponad 2 mln. użytkowników.

– Wysoka pozycja Play nie dziwi. Marka ta jest obecna w mediach, a jej oferta i forma komunikacji skierowana jest do ludzi młodych, czyli do grupy wiekowej mającej najsilniejszą reprezentację w Internecie – mówi Krzysztof Łopuszyński, który w Gemiusie odpowiada m.in. za współpracę z operatorami komórkowymi.

Dane pokazują, że strona Play ma największy zasięg wśród osób w wieku 20 – 29 lat. W tej grupie na drugim miejscu pod względem zasięgu jest Orange, a na trzecim Plus. Wśród starszych internautów, po 50. roku życia króluje natomiast Orange. Drugie miejsce pod względem zasięgu wśród użytkowników sieci w tym wieku ma witryna t-mobile.pl, trzecie zaś play.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj