Play Rekord Polski 100-WAY – Play wspólnie z Isobar Polska bije rekord Polski w dyscyplinie BIG-WAY

Od kilku dni w sieci można zobaczyć zapowiedzi nowej kampanii wspierającej zasięg 4 sieci w Play. Akcja teaserowa wspiera „Play Rekord Polski 100-WAY” – imprezę, podczas której będzie bity rekord Polski w dyscyplinie BIG-WAY. Za strategię, kreację i obsługę online kampanii odpowiada Isobar Polska.
O autorze
1 min czytania 2015-08-12

Materiały internetowe były nagrywane na lotnisku we Włocławku. Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński, aktorzy występujący w reklamach Play w roli sprzedawców, wykonali dwa skoki spadochronowe w tandemie. Na Facebooku, Instagramie, YouTube i Snapchacie marki można oglądać zrealizowane materiały reklamowe oraz relację z wydarzenia.

Strategia aktywacji „Play Rekord Polski 100-WAY”, którą zaproponowaliśmy marce Play idealnie oddaje wyznawaną przez nas koncepcję „ideas without limits”. Dążymy do tego, aby proponować naszym klientom rozwiązania, które są efektywne oraz przemawiają do wyobraźni konsumentów – mówi  Artur Manista, Business Development Director w Isobar Polska.

Materiał video „Lot po zasięg 4 sieci w Play”: 

Materiał video : „Czasem mamy ochotę polatać”: 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dyscyplina BIG-WAY to sport ekstremalny, który polega na układaniu w powietrzu figur przez skoczków spadochronowych. Rekord Polski będzie bity podczas imprezy „Play Rekord Polski 100-WAY”, która odbędzie się w dniach 11-14 sierpnia w czeskiej miejscowości Klatovy. 100 skoczków spadochronowych spróbuje ułożyć w powietrzu formację w barwach narodowych. 

Kampania online wspierana jest przez spoty TV, za przygotowanie których odpowiadała agencja Grandes Kochonos. Media zaplanował MediaCom Warszawa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się