Play wesprze polskie studio tworzące i wydające gry wideo w działaniach promocyjnych gry Cyberpunk 2077. Operator przygotował dla nas szereg niespodzianek na nadchodzące tygodnie, a swoje działania rozpoczyna od organizacji nietuzinkowego konkursu trwającego od 6 do 23 listopada, którego uczestnicy mają możliwość przenieść się do roku 2077 i stworzyć własną futurystyczną wizję Night City – miasta, w którym rozgrywa się historia gry Cyberpunk 2077.
Najlepszy fanart stanie się muralem
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Biorące udział w konkursie grafiki powinny zawierać elementy charakterystyczne dla gry oraz dla marki Play (np. kolory, blob) i być wykonane techniką cyfrową. Zadanie bardzo kreatywne, więc nagroda też nie jest byle jaka – najlepsza konkursowa praca zawiśnie na ścianie jednej z warszawskich kamienic! Zwycięska praca zostanie namalowana jako mural przy ul. Brackiej 25 w Warszawie i pozostanie na niej przez cały grudzień.
Aby wziąć udział w konkursie, należy opublikować swoją pracę na profilu na Instagramie, oznaczyć w poście @play_polska i dodać hasztagi #PlayCyberpunk2077 oraz #TeamPlay. Szczegółowe informacje są dostępne w Regulaminie oraz wyróżnionej relacji na profilu Play na Instagramie. Wyniki zostaną ogłoszone 26 listopada, ale wcześniej Play skontaktuje się ze zwycięzcami w wiadomości prywatnej.
Za komunikację akcji odpowiada MediaCom Beyond Advertising i agencja Plej, a za realizację muralu Good Looking Studio.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Słuchaj podcastu NowyMarketing