Gry i aktywności dostępne na platformie przybliżają użytkownikom usługi operatora. Platforma będzie sukcesywnie rozwijana. Obecnie są na niej dostępne gry dotyczące usług dodanych dostępnych w sieci Play takie jak Ochrona Internetu czy Audiobooki. Aktywności w atrakcyjnej formie prezentują usługi operatora oraz przekazują użytkownikom ważne informacje dotyczące proponowanych przez Play rozwiązań.
– Player Play to nie tylko zabawa i gry ale również promocja usług dodanych i naszych kanałów komunikacji. Doceniamy lojalność i zaangażowanie naszych klientów i cieszymy się, że tak chętnie korzystają z usług Play oraz usług naszych partnerów – mówi Marcin Winkler, Head of Internet Marketing w Play.
Zobacz również
Za ukończenie każdej gry oraz wykonanie proponowanych aktywności, użytkownik otrzymuje punkty, które może wymieniać na usługi lub nagrody. Użytkowcy otrzymują również odznaki, a każdy z wyników trafia do rankingu. Dostęp do platformy wymaga założenia konta. Istnieje również możliwość logowania z wykorzystanie konta Facebook.
Player Play wspiera kampania w mediach społecznościowych.
Za wdrożenie, utrzymanie i stałą obsługę platformy odpowiada należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing