Play uruchamia platformę lojalnościowo – gamifikacyjną

Ruszyła platforma lojalnościowo-gamifikacyjna Player Play. Na stronie player.play.pl osoby posiadające numer w sieci Play będą mogły brać udział w specjalnie zaprojektowanych grach, a punkty wymieniać na dodatkowe usługi.
O autorze
1 min czytania 2015-11-05

Gry i aktywności dostępne na platformie przybliżają użytkownikom usługi operatora. Platforma będzie sukcesywnie rozwijana. Obecnie są na niej dostępne gry dotyczące usług dodanych dostępnych w sieci Play takie jak Ochrona Internetu czy Audiobooki. Aktywności w atrakcyjnej formie prezentują usługi operatora oraz przekazują użytkownikom ważne informacje dotyczące proponowanych przez Play rozwiązań.

– Player Play to nie tylko zabawa i gry ale również promocja usług dodanych i naszych kanałów komunikacji. Doceniamy lojalność i zaangażowanie naszych klientów i cieszymy się, że tak chętnie korzystają z usług Play oraz usług naszych partnerów – mówi Marcin Winkler, Head of Internet Marketing w Play.

Za ukończenie każdej gry oraz wykonanie proponowanych aktywności, użytkownik otrzymuje punkty, które może wymieniać na usługi lub nagrody. Użytkowcy otrzymują również odznaki, a każdy z wyników trafia do rankingu. Dostęp do platformy wymaga założenia konta. Istnieje również możliwość logowania z wykorzystanie konta Facebook.

Player Play wspiera kampania w mediach społecznościowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za wdrożenie, utrzymanie i stałą obsługę platformy odpowiada należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się