To tylko niektóre z atrakcji, które oferowało Play w swojej strefie podczas Intel Extreme Masters 2017 – finałach jedenastego sezonu najdłużej działającego e-sportowego cyklu turniejów na świecie. Za projekt, produkcję oraz koordynację strefy Play na IEM 2017 odpowiadała agencja Plej, we współpracy z domem mediowym MediaCom Warszawa.
Tegoroczna edycja Intel Extreme Masters w Katowicach – najpopularniejsza impreza gamingowa w Polsce, zgromadziła ponad 100 tysięcy zawodowych komputerowych graczy oraz fanów e-sportu. W wydarzeniu udział wzięło wielu wystawców, w tym Play, któremu partnerowała firma ASUS. Odwiedzający strefę mogli zapoznać się ze specjalną ofertą Play dla graczy – internet 4G LTE bez limitu GB z laptopem gamingowym ASUS ROG Strix GL553. Promowany sprzęt można było przetestować w dedykowanej strefie dla graczy, a także wygrać przez odgadnięcie prawidłowego kodu do sejfu. Na specjalne zaproszenie partnera strefy Play – firmy ASUS, strefę odwiedziła także szwedzka drużyna CS:GO Ninjas in Pyjamas. Udział Play w Intel Extreme Masters jest kontynuacją działań w ramach platformy komunikacyjnej GAMERS GONNA PLAY, której głównym założeniem jest budowanie świadomości marki i jej oferty wśród graczy.
Zobacz również
Montaż strefy Play trwał 5 dni. W tym czasie, na dwóch poziomach, powstało 288m² powierzchni dla odwiedzających, w której znalazły się: strefa wirtualnej rzeczywistości, strefa gamingowa, strefa foto 360°, strefa produktowa Play, a także strefa produktowa ASUS, chillout i ładowarnia. Do budowy konstrukcji wykorzystano systemy kontenerowe przywiezione przez 6 TIR-ów oraz m.in.: 900 metrów lampek ledowych i 650 kilogramów kraty montażowej.
Za produkcję strefy Play podczas IEM Katowice 2017 odpowiadali: Małgorzata Trepka – event manager Plej (producent wiodący), Jacek Budzikowski – digital manager Plej, Katarzyna Stachowiak – event manager Plej, Karol Makowski – event coordinator Plej, Mateusz Pacyniak – junior event coordinator oraz Szymon Kubiak – MediaCom Beyond Advertising Senior Specialist, Justyna Borkowska – Mediacom Beyond Advertising Specialist i Joanna Włodarczyk – MediaCom Beyond Advertising Senior Specialist.
Bartosz Pilch, Beata Smajkiewicz (SIG): Klienci B2B oczekują od programów lojalnościowych elastyczności