PlayStation Polska otwiera brand space w Warszawie!

Firma Sony Interactive Entertainment otworzyła brand space marki PlayStation, który znajduje się w warszawskiej siedzibie firmy. Jest to przestrzeń dla graczy oraz fanów marki, w której będą organizowane różne spotkania oraz wydarzenia.
O autorze
1 min czytania 2023-10-13

Miejsce spotkań i rozrywki

Brand space PlayStation jest zlokalizowany w tym samy miejscu co siedziba PlayStation Polska, czyli na ulicy Grzybowskiej 62 w Warszawie. Ta przestrzeń została stworzona z myślą o graczach i fanach marki, dlatego będą w niej organizowane spotkania z mediami i influencerami, wydarzenia związane z marką, a także cykliczne atrakcje dla społeczności PlayStation Polska. 

W brand space PlayStation są dostępne wszystkie aktualne produkty i akcesoria z ekosystemu PlayStation 5, a także wiele pamiątek ze starszych generacji konsol. Poza tym, znajdują się w nim 4 stanowiska do gry, specjalna strefa VR, w której można ograć najnowsze tytuły na PlayStation VR2, a także strefa PC dedykowana tytułom PlayStation Studios wydanym na tę platformę.

Brand space to także strefa relaksu. Wygodne kanapy, lodówka z chłodnymi napojami i piękna panorama Warszawy pozwolą na chwilę zapomnieć o zewnętrznym świecie i zrelaksować się przy ulubionym tytule.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Brand space PlayStation Polska został wczoraj (12 października br.) oficjalnie otwarty, a już w przyszłym tygodniu będą organizowane w nim pierwsze aktywności związane z premierą gry Marvel’s Spider-Man 2. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej szczegółów dotyczących brand space’u PlayStation Polska znajduje się w linku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Tomasz Zubilewicz prezentuje pogodę Na Żywo z PS5

Firma Sony Interactive Entertainment miała przyjemność zaprezentować wyjątkową prognozę pogody prowadzoną przez Tomasza Zubilewicza – PS5 Na Żywo.

PS2 Ozzy Osbourne testuje PlayStation VR2 w reklamie Sony

Legenda hard rocka wystąpiła w reklamie marki Sony. Gwiazda dostała do przetestowania grę startową, dedykowaną na nowe gogle PlayStation VR2.