Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

#PlayYourWay – rusza kampania PLAY na Pol’and’Rock Festival

Wystartowała kampania PLAY promująca strefę operatora na Pol’and’Rock Festival 2018. W tym roku PLAY przygotował dla uczestników festiwalu szansę na to, aby każdy bawił się tak, jak lubi – w wersji letniej lub zimowej – #PlayYourWay! Bez limitów!
O autorze
1 min czytania 2018-07-12

Na festiwal Pol’and’Rock (dawny Woodstock) agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot przygotowała koncept kreatywny łączący działania digitalowe z eventowymi, prowadzonymi w strefie PLAY na festiwalu. Kampanię zatytułowano #PlayYourWay, bo z PLAY bawisz się tak jak lubisz! Pod koniec lat 80-tych Jurek Owsiak zorganizował w warszawskiej Stodole koncert pod nazwą „Letnia Zadyma w Środku Zimy”. Zaskakująca forma łącząca happening z muzyką i sukces imprezy były przepustką do organizacji kolejnych imprez, w tym Przystanku Woodstock. Od tej pory pozytywne zaskakiwanie jest domeną Jurka Owsiaka, podobnie jak marki PLAY. Dlatego w swojej strefie na Pol’and’Rock Festival 2018 PLAY zrobi wszystko, żeby uczestnicy festiwalu poczuli zabawę bez limitów! Będzie tam można poczuć zarówno letnie atrakcje, jak również zimową zadymę w środku lata! Co wybierasz? Śnieg czy słońce, lód czy woda? Może wszystko na raz? W strefie PLAY bawisz się, jak lubisz – #PlayYourWay!

W strefie PLAY bawić się, tak jak lubią, będą również gwiazdy YouTube’a na stałe związane z PLAY. Uczestnikom festiwalu towarzyszyć będą m.in. RedLipstickMonster, ReZi, Izak i Człowiek Warga. Zobaczycie ich także w filmie promującym strefę na stronie internetowej www.PlayYourWay.play.pl.

Użytkownik sam wybiera, którą wersję wideo promującego strefę PLAY chce oglądać – #PlayYourWay! Przytrzymując spację, z materiału kręconego latem przeniesiemy się w taki sam obraz, tylko w scenerii zimowej. Filmy zrealizowała agencja Plej wraz z domem produkcyjnym Film Fiction (postprodukcja: LocoMotive). Za reżyserię odpowiada Tomasz Knittel, a operatorem jest Filip Załuska. Dodatkowo w filmach ukryto 4 elementy, za których odnalezienie użytkownik otrzyma kody do wykorzystania w: HBO, Tidal, Nawigacji Play lub dogry.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj