Plej realizuje kampanię „Pewne Dziewczyny – mogą więcej” dla marki Garnier

Agencja Plej wygrała przetarg na digitalową kampanię promującą damskie dezodoranty Garnier z portfolio L’Oréal i zrealizuje zaplanowaną na maj-lipiec 2017 roku, trzyetapową akcję #PewneDziewczyny.
O autorze
1 min czytania 2017-05-08

Plej w ramach zlecenia odpowiedzialna jest za: wypracowanie big idea kampanii spójnej z sense of purpose marki, stworzenie platformy komunikacyjnej www.pewnedziewczyny.pl, opracowanie mechaniki i koordynację konkursów, przygotowanie materiałów wspierających promocję oraz egzekucję kampanii.

Nazwa akcji „Pewne dziewczyny mogą więcej” jest mottem przewodnim kampanii dezodorantów Garnier mineral i neo, której start zaplanowano na 8 maja 2017 roku. Hasło będzie promowane w ramach prowadzonej kampanii w Internecie oraz w punktach sprzedaży, a także na specjalnie przygotowanych koszulkach, zaprojektowanych przez Łukasza Jemioła, które będzie można wygrać w dwóch towarzyszących kampanii konkursach (na Instagramie oraz za pośrednictwem strony www.pewnedziewczyny.pl). Opracowana przez agencję Plej akcja „Pewne Dziewczyny mogą więcej” została dopasowana do ściśle określonej, młodej grupy docelowej i jest podzielona na 3 etapy:

  1. Ogólnopolski Test Pewności Siebie (zaangażowanie TG) oraz akcja rabatowa (test będzie można wypełnić na stronie akcji oraz na portalu ofeminin.pl).
  2. Publikacja wyników testu oraz konkurs w mediach społecznościowych.
  3. Mechanizm sprzedażowy z atrakcyjnymi nagrodami zaprojektowanymi specjalnie na potrzeby akcji.

W ramach kampanii marka Garnier wspiera pewność siebie Polek i pomaga im uwierzyć

we własne możliwości. W akcję włączyły się znane influencerki, które informują o wydarzeniu w swoich kanałach komunikacji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nazwa kampanii: „Pewne Dziewczyny – mogą więcej” (#PewneDziewczyny)
Marka: Garnier, Dezodoranty Garnier Mineral oraz NEO
Start kampanii: 8 maja 2017

Agencja Plej odpowiedzialna jest za opracowanie konceptu akcji oraz realizację jej poszczególnych elementów: trzyetapowy landing page, kampanie display dla poszczególnych etapów, kampanie w mediach społecznościowych, koordynację współpracy z projektantem, opracowanie materiałów POS do sieci sprzedaży, a także koordynację konkursów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zespół Plej odpowiedzialny za projekt: Paulina Zielkiewicz – client service, Jacek Budzikowski – digital, Monika Światek-Król, Agnieszka Stypa, Sylwia Dąbrowska, Marcin Topolski, Mateusz Frankowski – kreacja.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się