„Witaj w Poznaniu” mówią kreacje przygotowane na potrzeby nominowanej akcji. Kampania jest o tyle wyjątkowa, że nie promuje produktów i artykułów dostępnych na stronie, ale skierowana jest do specjalistów szukających pracy w branży e-commerce. W kampanii wykorzystany został outdoor (citylighty, billboardy, siatki wielkoformatowe), kampania radiowa, a także stworzono specjalnie na potrzeby akcji dedykowaną stronę internetową. Cała akcja wsparta była również kampanią PR, która sprawiła, że o przedsięwzięciu napisały najważniejsze media lokalne i branżowe. – Wspólnie z naszym Klientem uruchomiliśmy kilka kanałów komunikacji jednocześnie, aby dotrzeć do najlepszych ekspertów dostępnych w regionie. Efekty można było zauważyć już w po kliku pierwszych dniach akcji. Dzięki zaplanowanej kampanii, firma nie tylko otrzymała ponad tysiąc cv, ale także wielu poznaniaków dowiedziało się, że Merlin zmienił swoją siedzibę i zagościł w Poznaniu – mówi Piotr Baranowski, Business Development Director z Płodni.com.
Merlin zdaje sobie sprawę, że niełatwo jest przyciągnąć najlepszych pracowników, w związku z tym postanowił pokazać, że jest miejscem dla ludzi odważnych i innowacyjnych. – Ta kampania reklamowa to dopiero początek i zwiastun rewolucji, jaka szykuje się w Merlinie. Planujemy także odświeżenie wizerunku całej platformy. Chcemy, aby Merlin.pl stał się bardziej przyjazny, nowoczesny i funkcjonalny dla użytkowników – mówi Łukasz Rybczonek Dyrektor Sprzedaży i Marketingu z Merlin.pl.
Zobacz również
Kampania zrealizowana przez Agencję Płodni.com wraz z czterema innymi akcjami powalczy o tegoroczną statuetkę Ekomersa. Wyniki zostaną ogłoszone 23.09.2013. O zwycięstwie zdecydują internauci oraz Rady Jurorów, która spośród nominowanych wybierze Zwycięzców.