Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Plus wkracza na TikToka

Plus wkracza na TikToka
Plus dołącza do platformy TikTok i otwiera nowy rozdział działalności marki w mediach społecznościowych. To kolejny krok w obszarze rozrywki. Na start opublikowano TikToka z udziałem Emilio Piano.
O autorze
1 min czytania 2025-07-04

Emilio Piano (258,4 mln polubień) to muzyk i twórca internetowy, który swoim talentem podbija serca widzów w Polsce, a niemal każdy jego filmik staje się viralem. Co stało się po połączeniu Emilio i utworu „Bella Ciao” z Plusem? Pierwszy materiał na nowym, oficjalnym profilu Plusa na TikToku.

– TikTok to jeden z najważniejszych kanałów komunikacji. Obecność Plusa na TikTok-u to naturalny krok w rozwoju naszej strategii. Chcemy być tam, gdzie nasi odbiorcy i mówić do nich w sposób, który jest dla nich atrakcyjny i autentyczny – mówi Karolina Walo, Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Plusa.

Na profilu znajdą się formaty o różnorodnej tematyce, ale związane będą z rozrywką oraz dostarczaniem pozytywnych emocji. Wszystko podane w dynamicznej, dopasowanej do platformy formie i przede wszystkim z udziałem twórców, którzy cieszą się zaufaniem i sympatią odbiorców. Wśród stałych „bywalców” na profilu Plusa znajdą się m.in.: Natalia Sisik (175,6 mln polubień), która już dodała swojego pierwszego newsa, Dr z TikToka (26,3 mln polubień), Grafoman (15,8 mln polubień) oraz Marcel Wasiluk (111,9 mln polubień).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
@plus_pl Tego nikt się nie spodziewał! Najpopularniejszy pianista z TikToka @emiliopiano zrobił viral… w POLSCE! 🇵🇱🎹 Nowy TikTok Plusa startuje właśnie tym viralem 🔥 Zostań z nami na dłużej — to dopiero początek! 💚☺️ ♬ dźwięk oryginalny – Plus

Obecność Plusa na TikToku to kolejny krok Grupy Polsat Plus w rozwijaniu obecności marek w mediach społecznościowych. Swoje profile na platformie mają już m.in. Polsat czy Plush.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się