Emilio Piano (258,4 mln polubień) to muzyk i twórca internetowy, który swoim talentem podbija serca widzów w Polsce, a niemal każdy jego filmik staje się viralem. Co stało się po połączeniu Emilio i utworu „Bella Ciao” z Plusem? Pierwszy materiał na nowym, oficjalnym profilu Plusa na TikToku.
– TikTok to jeden z najważniejszych kanałów komunikacji. Obecność Plusa na TikTok-u to naturalny krok w rozwoju naszej strategii. Chcemy być tam, gdzie nasi odbiorcy i mówić do nich w sposób, który jest dla nich atrakcyjny i autentyczny – mówi Karolina Walo, Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Plusa.
Na profilu znajdą się formaty o różnorodnej tematyce, ale związane będą z rozrywką oraz dostarczaniem pozytywnych emocji. Wszystko podane w dynamicznej, dopasowanej do platformy formie i przede wszystkim z udziałem twórców, którzy cieszą się zaufaniem i sympatią odbiorców. Wśród stałych „bywalców” na profilu Plusa znajdą się m.in.: Natalia Sisik (175,6 mln polubień), która już dodała swojego pierwszego newsa, Dr z TikToka (26,3 mln polubień), Grafoman (15,8 mln polubień) oraz Marcel Wasiluk (111,9 mln polubień).
Obecność Plusa na TikToku to kolejny krok Grupy Polsat Plus w rozwijaniu obecności marek w mediach społecznościowych. Swoje profile na platformie mają już m.in. Polsat czy Plush.
Słuchaj podcastu NowyMarketing