Bezpłatny webinar

Bezpłatny webinar

Bezpłatny webinar

Jak zamienić ruch w social mediach na realne zakupy? Poznaj wnioski z badania 23 tys. konsumentów.

DOŁĄCZ

Plush wspiera reklamowo smartfony za złotówkę

Plush ruszył ze wsparciem reklamowym oferty "Smartfon za złotówkę" dostępnej dla osób chcących zmienić operatora. Kampanię realizuje Vizeum Polska (Dentsu Aegis Network).
O autorze
0 min czytania 2017-12-14

Od końca listopada na kanałach społecznościowych marki można oglądać film będący kontynuacją przygód miśka w świecie mafii. Oprócz brand hero marki zobaczymy w nim Rafała Myślińskiego i Kamil Natiego, twórców Suchara Codziennego. Materiał video nawiązuje do trwającej od listopada kampanii Plusha „Plush i mafia”. W ciągu zaledwie kilku dni video zostało obejrzane przez ponad 2 miliony użytkowników Facebooka i YouTube.

Film wspierany jest działaniami reklamowymi na Facebooku.

Vizeum współpracuje z marką Plush od stycznia 2016 r. Dom mediowy odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów, komunikację social media oraz projekty niestandardowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj