PLUSHOJI – Vizeum Polska tworzy aplikację mobilną dla marki PLUSH

Plush wprowadza aplikację z własnymi emoji. Dzięki temu rozwiązaniu użytkownicy m.in. Facebook Messengera, Snapchata, Instagrama,
O autorze
1 min czytania 2016-10-25

a także osoby przywiązane do tradycyjnej formy komunikacji poprzez smsy i emaile, otrzymają dostęp do naklejek, a niebawem również gifów, wykorzystujących brand hero marki – miśka Plusha.

Emoji to pochodzący z Japonii zbiór rozbudowanych emotikonek, za pomocą których można wyrazić już nie tylko nasze emocje lub nastrój (smutny, wesoły etc.), ale budować bardziej skomplikowane przekazy. Emoji jest uniwersalny, bo rozumie go wiele narodów i coraz więcej pokoleń.

Poprzez wprowadzenie Plushoji, czyli emotikonek z wizerunkiem Plusha, marka wychodzi naprzeciw trendom i zwyczajom panującym w grupie docelowej. Dzięki temu, fani Plusha mogą przy jego pomocy komentować otaczającą ich rzeczywistość.

Aplikacja jest dostępna dla użytkowników platform Android oraz iOS. Zawartość aplikacji będzie stale rozwijana i aktualizowana o nowe emoji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aplikacja będzie wspierana kampanią na Facebooku, Snapchacie, Instagramie marki oraz współpracą z influencerem Sucharem Codziennym. 

Za koncepcję kreatywną aplikacji, jej przygotowanie oraz działania mediowe odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Vizeum Polska od stycznia b.r. odpowiada za strategię, planowanie i zakup wszystkich mediów dla Grupy Cyfrowy Polsat (marki Cyfrowy Polsat, Plus, Plush oraz IPLA). Dom mediowy realizuje również dla klienta projekty specjalne.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się