a także osoby przywiązane do tradycyjnej formy komunikacji poprzez smsy i emaile, otrzymają dostęp do naklejek, a niebawem również gifów, wykorzystujących brand hero marki – miśka Plusha.
Emoji to pochodzący z Japonii zbiór rozbudowanych emotikonek, za pomocą których można wyrazić już nie tylko nasze emocje lub nastrój (smutny, wesoły etc.), ale budować bardziej skomplikowane przekazy. Emoji jest uniwersalny, bo rozumie go wiele narodów i coraz więcej pokoleń.
Zobacz również
Aplikacja jest dostępna dla użytkowników platform Android oraz iOS. Zawartość aplikacji będzie stale rozwijana i aktualizowana o nowe emoji.
Aplikacja będzie wspierana kampanią na Facebooku, Snapchacie, Instagramie marki oraz współpracą z influencerem Sucharem Codziennym.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Za koncepcję kreatywną aplikacji, jej przygotowanie oraz działania mediowe odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Vizeum Polska od stycznia b.r. odpowiada za strategię, planowanie i zakup wszystkich mediów dla Grupy Cyfrowy Polsat (marki Cyfrowy Polsat, Plus, Plush oraz IPLA). Dom mediowy realizuje również dla klienta projekty specjalne.