Od kilku tygodni cały świat z przerażeniem przygląda się Australii, która dosłownie płonie. W gigantycznych pożarach życie straciło wiele bezbronnych zwierząt, a jeszcze więcej zostało poszkodowanych, przez co wymagają teraz specjalistycznej opieki.
W związku z tym, wiele organizacji społecznych, marek czy też osobistości medialnych organizuje różnorodne akcje, których celem jest m.in. zbiórka pieniędzy na pomoc poszkodowanych zwierzętom. Jedną z nich jest inicjatywa „Koalas of NYC” australijskiej agencji kreatywnej Cummins&Partners.
Zobacz również
W ramach akcji w przestrzeni miejskiej Nowego Jorku pojawiły się pluszowe koale. Zostały one zawieszone na licznych ogrodzeniach najważniejszych instytucji w mieście, na drzewach, a także na latarniach. Do pluszaka dołączona jest kartka ze specjalnym QR kodem, który po zeskanowaniu kieruje na stronę zbiórki, znajdującą się na platformie GoFundMe.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W ciągu zaledwie kilku dni agencji udało się zebrać ponad 10 tys. dolarów, ale zbiórka cały czas trwa – więcej informacji na jej temat znajduje się tutaj.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
W dniach 17-18 stycznia br. w warszawskiej Galerii Młociny odbędzie się wyprzedaż ubrań polskich influencerów. Całkowity dochód ze sprzedaży produktów zostanie przekazany na konto fundacji zajmującej się pomocą zwierząt, które ucierpiały w pożarach w Australii.
PS2
Po niedawnych pożarach w Nowej Południowej Walii, władze miasta Sydney i australijski oddział organizacji Red Cross połączyły siły i stworzyły nietypową choinkę wykonaną z kłód oraz gałęzi pochodzących z obszarów dotkniętych pożarami, za pomocą której zachęcają do wspierania osób poszkodowanych.