Okładka zespołu The Beatles do albumu „Abbey Road” z 1969 roku jest jedną z najbardziej znanych na świecie. Co roku tłumy fanów robią sobie podobne zdjęcia, przechodząc, jak słynni muzycy przez przejście dla pieszych nieopodal Abbey Road Studios. Niewiele osób jednak zwróciło uwagę na to, że Volkswagen Beetle, który znajduje się za Beatlesami na okładce, jest nieprawidłowo zaparkowany. Niemiecka marka postanowiła to teraz naprawić.
Zobacz również
zdjęcie: facebook.com/abbeyroad
Z okazji 50. rocznicy wydania albumu „Abbey Road” szwedzki oddział firmy Volkswagen stworzył nową wersję płyty, lecz tym razem jednak słynny Beetle został poprawnie zaparkowany.
Jak się okazało, „nowy” winylowy album „Abbey Road” jest także częścią promocji nowego systemu parkowania, który wprowadziła marka. Całkowity zysk ze sprzedaży okładek płyty zostanie przekazany organizacji charytatywnej Bris na rzecz praw dziecka.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Okładkę można nabyć na tej stronie.
PS
Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Volkswagen po raz pierwszy zaprezentował nowe logo oraz identyfikację wizualną marki. Zmiany w Volkswagenie odzwierciedla wprowadzenie do oferty aut elektrycznych nowej generacji – modeli z rodziny ID.