ULTIMO to wiodąca firma w kategorii windykacji i zarządzania wierzytelnościami. Uruchomiona właśnie kampania ma na celu zachęcenie klientów do podjęcia spłaty zadłużenia, dzięki ratom dopasowanym do indywidualnych możliwości klienta. Poprzez użycie symboliki tortu kampania w czytelny i prosty sposób odnosi się do perspektywy świętowania spłaty długu i radości, jaką ten moment przynosi dla osób zadłużonych i ich rodzin.
– Zgodnie z naszą misją staramy się realizować tylko „advertising friendly” czyli reklamy bliskie konsumentom. Współpracujemy z markami, dla których etyka w biznesie to podstawa. ULTIMO to świetny przykład na to, że nawet do wierzytelności da się podejść z ludzką twarzą. – mówi Wojciech Kotala, CEO w Schulz brand friendly.
Zobacz również
W ULTIMO przykładamy dużą wagę do standardów działania i jakości obsługi osób zadłużonych. Prezentujemy doradcze i elastyczne podejście do rozwiązania ich problemów. Naszym priorytetem jest skuteczne, ale przede wszystkim etyczne działanie prowadzące do odzyskania wierzytelności. Obecna kampania doskonale te kwestie obrazuje. Pokazujemy, że dogadanie się z ULTIMO i wyjście z długów jest naprawdę możliwe. – komentuje Tomasz Kohsek, Dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej.
Idea kreatywna opiera się o świętowanie życia bez zadłużenia. Pretekstem do opowiedzenia historii jest tort, który w bardzo obrazowy sposób informuje widza o tym, że w ULTIMO raty spłacać można po kawałku. W spocie nie zabrakło także nawiązania do komunikacji listownej, która jest częścią strategii marki.
Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing