Fot. Materiały prasowe Carrefour Polska
Francuska sieć, chcąc zapewnić swoim klientom szeroki asortyment produktów spożywczych i non-food, regularnie wprowadza i testuje w swoich sklepach nowe koncepty i innowacje handlowe i usługowe. Po rozpoczęciu w sierpniu 2023 roku testów Bistro Pizza — specjalnego stoiska z pizzą w całości lub na kawałki oraz włoskich przekąsek przygotowywanych na miejscu, Carrefour otwiera własną kwiaciarnię.
Zobacz również
Od 12 października, wszyscy klienci hipermarketu Carrefour i goście Centrum Handlowego Arkadia mogą zrobić zakupy na nowoczesnym stoisku z rozbudowaną ofertą florystyczną. Na miejscu dostępnych jest wiele gotowych bukietów, jak i kwiaty cięte, z których na życzenie klientów, wyspecjalizowany florysta układa personalizowane wiązanki czy nawet kwiaty w modnych pudełkach lub wazonach. Oferta kwiaciarni to szeroki wybór kwiatów całorocznych oraz sezonowych sprzedawanych w bukietach i pojedynczo, a także kwiaty doniczkowe.
Wprowadzenie konceptu „Kwiaciarnia Arkadia” to rozszerzenie współpracy z naszym dotychczasowym dostawcą kwiatów do naszych sklepów w całej Polsce. Ruchliwe centrum handlowe jest idealnym miejscem do wdrożenia i testów takiego projektu. – mówi Krzysztof Dobczyński, Dyrektor Działu Produktów Dużej Konsumpcji i Produktów Świeżych w Carrefour Polska.
– Klienci super- i hipermarketów oczekują szerokiego asortymentu, który pozwoli im dokonywać kompleksowych zakupów w jednym miejscu, nie tylko tych spożywczych, ale coraz częściej także z innych kategorii. Zapraszamy wszystkich gości Westfiled Arkadia do sprawdzenia naszej oferty florystycznej i oczywiście ze skorzystania z fachowej pomocy florysty. – podsumowuje Dobczyński.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Kwiaciarnia Arkadia dostępna jest dla wszystkich odwiedzających C.H.Westfield Arkadia w godzinach otwarcia centrum.
Słuchaj podcastu NowyMarketing