Procter & Gamble wspólnie z siecią Carrefour przygotowała akcję, której celem jest pokazanie konsumentom korzyści płynących z odpowiedniej segregacji i ponownego przetwarzania surowców. Program „Przyszłość naszej planety wybierasz dziś” kładzie akcent na kwestie odpadów opakowaniowych, a kupując produkty takich marek jak Ariel, Fairy, Pampers, Gillette, Head & Shoulders, Oral B czy Pantene w sieciach Carrefour w całej Polsce, klienci otrzymują eko-worki na śmieci wyprodukowane z materiałów pochodzących z recyklingu odpadów produkcyjnych z fabryk P&G.
– Nasze produkty służą 5 miliardom konsumentów na całym świecie, co daje nam wyjątkową szansę inicjowania dyskusji, wpływania na postawy czy zmiany zachowań. Jednym z elementów długofalowej strategii Procter & Gamble jest promowanie odpowiedzialnej konsumpcji oraz umożliwianie naszym konsumentom podejmowania ekologicznych wyborów podczas codziennych zakupów – komentuje Justyna Rymkiewicz, menadżer ds. komunikacji korporacyjnej w Procter & Gamble.
Zobacz również
Celem firmy jest, aby do 2030 wszystkie opakowania z jej portfolio nadawały się do recyklingu. Już dziś 86% opakowań P&G można ponownie przetwarzać. Dzięki innowacjom i rozwiązaniom proekologicznym, a także dzięki systematycznej edukacji, P&G dba o to, by produkty marek, które goszczą w miliardach gospodarstwach domowych na świecie, przynosiły konsumentom nie tylko niezrównane rezultaty działania, ale wywierały pozytywny wpływ na przyszłość środowiska.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, dla których ważna jest troska o środowisko i mając na uwadze palący problem odpowiedniego gospodarowania opakowaniami, Carrefour chętnie włączył się w akcję „Przyszłość naszej planety wspierasz dziś” Procter & Gamble.
– Jako firma dostrzegamy potrzebę szybkiego działania w tym obszarze i podjęliśmy globalne zobowiązanie dotyczące polityki opakowaniowej. Jednym z jej głównych celów jest wprowadzenie 100% opakowań marki własnej nadających się do recyklingu lub kompostowania do 2025 roku. Nasza wspólna inicjatywa zwraca uwagę na to, że codzienne wybory naszych klientów a także właściwe segregowanie odpadów opakowaniowych mają wpływ na przyszłość naszej planety – dodaje Barbara Kowalska, dyrektor ds. jakości i zrównoważonego rozwoju Carrefour Polska
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Akcja „Przyszłość naszej planety wybierasz dziś” odbędzie się w dniach 26.03.19-06.04.19 we wszystkich sklepach sieci Carrefour na terenie całego kraju. Klienci sieci, kupując dwa dowolne produkty z portfolio Procter & Gamble, otrzymają (za symboliczny 1 grosz) eko-worki na śmieci. Worki powstały w 100% z przetworzonych surowców, pochodzących z odpadów produkcyjnych fabryk P&G w Polsce, które osiągnęły status „zero odpadów na wysypiska”, tj. odpady produkcyjne są ponownie przetwarzane i wykorzystywane do produkcji przedmiotów codziennego użytku. W tych wysiłkach firmę wspiera Aminex z segmentu rozwiązań w zarządzaniu odpadami, który jest także partnerem wspierającym programu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania będzie promowana w sklepach sieci Carrefour, na stronach www oraz na kanałach social media partnerów akcji. Za strategię, wypracowanie koncepcji kreatywnej oraz formatów digitalowych odpowiada GREY Group Poland.