– Poprzez rozszerzenie współpracy, dotychczasowe partnerstwo Poczty Polskiej i Shopee stało się kompleksowe. Oferujemy naszemu klientowi rozwiązania dostosowane do charakteru międzynarodowej platformy, umożliwiające korzystanie z bezpiecznego i wygodnego sposobu doręczenia i odbioru przesyłek pochodzących od zagranicznych i naszych rodzimych przedsiębiorców. Wpisujemy się także w potrzeby i oczekiwania kupujących za pośrednictwem Shopee – powiedział Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.
Od kwietnia br. kupujący mogą korzystać z doręczania przesyłek za pośrednictwem Poczty Polskiej zarówno dla zakupów pochodzących od sprzedawców zagranicznych, jak i sprzedawców krajowych. Przesyłki od sprzedawców z Polski będą doręczane do punktów odbioru w standardzie D+1 (usługa kurierska Pocztex), czyli w ciągu jednego dnia od ich nadania.
Zobacz również
– Shopee to bardzo popularna także w Polsce platforma zakupowa. Rozszerzenie współpracy to dla Poczty Polskiej szereg korzyści – zwiększenie przychodów oraz wzrost popularności naszych usług wśród młodych klientów, którzy najczęściej korzystają z tej platformy zakupowej – mówi Jacek Zimoch, z-ca dyrektora Biura Sprzedaży.
Przesyłki można będzie zamówić z doręczeniem pod adres lub do jednego z 17 tys. punktów odbioru zlokalizowanych na terenie całego kraju. Gdzie są zlokalizowane – możecie zobaczyć TU
W skład największej w Polsce sieci punktów odbioru wchodzą placówki własne Poczty Polskiej oraz punkty sieci partnerskich (m.in. Żabka, Biedronka, Lewiatan, Sklepy ABC, Delikatesy Centrum, punkty Ruch i stacje Orlen). W ramach współpracy z Shopee, Poczta Polska będzie oferować również dostawę do automatów Pocztex. Do końca br. planowane jest uruchomienie 2 tys. urządzeń.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Pocztex to flagowa usługa kurierska Poczty Polskiej uruchomiona w nowej odsłonie pod koniec ubiegłego roku. Poczta Polska podpisała także umowę na wdrożenie kompleksowego rozwiązania informatycznego, obejmującego aplikację mobilną na smartfony oraz, dla osób korzystających z komputerów, dostęp do dedykowanego Panelu Klienta.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Rozwój oferty kurierskiej i budowanie silnej pozycji konkurencyjnej w segmencie e-Commerce to jeden z priorytetów dla Poczty Polskiej. Zgodnie z przyjętymi założeniami, celem do 2024 r. jest podwojenie przychodów Spółki z segmentu KEP.