– Smartfony coraz częściej zastępują aparaty fotograficzne. Dlatego jako kolejny etap rozwoju projektu neokartka.pl dajemy klientom dostęp przez kanał mobilny. Neokartka jest pierwszą usługą z całej gamy eUsług, które będą udostępniane w ramach platformy mobilnej – mówi Grzegorz Świdwiński, prezes zarządu spółki Poczta Polska Usługi Cyfrowe, odpowiedzialnej za rozwój e-usług w Grupie Kapitałowej Poczty Polskiej.
Zdjęcia zmieniają się w pocztówki i 30 tys. zł za mobilne neokartki
Za pomocą aplikacji mobilnej szybko prześlemy zdjęcie ze smartfonu. Oprogramowanie pozwala na kompozycję i dopasowanie zdjęcia oraz dodanie krótkiego tekstu na awersie kartki. Można także skorzystać z proponowanej galerii wzorów. Dodatkowo, dzięki lokalizacji GPS, przekażemy informację z jakiego miejsca kartka została wysłana. Mobilną neokartkę można również zaadresować do wielu odbiorców z książki adresowej.
Zobacz również
Skomponowana i opłacona kartka np. sms-em lub poprzez płatność SkyCash (4,99 PLN) zostanie wydrukowana w dużym formacie (połowa kartki A4) i dostarczy ją listonosz Poczty Polskiej. Aplikacja neokartka jest do pobrania za darmo ze sklepu Google Play z urządzenia mobilnego działającego w systemie Android.
– W najbliższym czasie aplikacja będzie wzbogacona o nowe funkcjonalności: wybór życzeń z katalogu gotowych propozycji, możliwość zamówienia wielu kartek w różnych formatach, złożenia odręcznego podpisu czy dodania ramki do zdjęcia. W przyszłym roku będzie dostępna również w systemie iOS oraz Windows Phone. Docelowo aplikacja stanie się częścią dedykowanej dla e-usług platformy mobilnej – mówi Grzegorz Świdwiński.
Razem z usługą, na stronie wakacje.pl, rusza konkurs, w którym autorzy najwyżej ocenionych mobilnych pocztówek będą mogli wygrać nagrody o wartości ponad 30 tysięcy złotych. Konkurs potrwa od 8 lipca do 31 sierpnia br.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nowa Poczt@
Poczta Polska kontynuuje strategię rozwoju e-usług, które są odpowiedzią na zmiany na tradycyjnym rynku usług pocztowych. W najbliższych latach zastępowanie papierowej korespondencji komunikacją elektroniczną będzie coraz bardziej dynamiczne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Chcemy, aby nasze produkty i usługi były jak najbardziej pomocne i bliskie naszym klientom. Oferta Poczty Polskiej w coraz większym stopniu bazuje na nowoczesnych sposobach komunikacji – mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. Już dziś klienci bez wychodzenia z domu mogą poprzez specjalną aplikację Elektroniczny Nadawca wprowadzić dane o swoich przesyłkach do systemu poczty, skracając do minimum czas pobytu w placówce. Po nadaniu paczki mogą monitorować ją w internecie.
Jeszcze w tym roku pojawią się nowe e-produkty, takie jak np. eZnaczek – odpowiednik tradycyjnego znaczka, który będzie można kupić w sieci, a następnie samodzielnie wydrukować na etykiecie samoprzylepnej lub bezpośrednio na przesyłce.
Spółka przygotowuje także rozwiązania z segmentu e-government. Oznacza to, że po niektóre urzędowe dokumenty – np. wypisy z rejestrów gruntów lub zaświadczenia z ZUS nie trzeba będzie już jeździć do oddalonych miejscowości, ale odebrać je w najbliższej placówce pocztowej.
Aplikacja dla smarftona: play.google.com/store/apps/details?id=pl.ppuc.neokartka