– Były to przesyłki, które oprócz wsparcia materialnego przyniosły naszym sąsiadom na Ukrainie otuchę i poczucie, że ktoś o nich myśli, że dla kogoś są ważni – mówi ks. dr Marian Subocz, Dyrektor Caritas Polska. – Ten prosty gest uczyniony przez tysiące Polaków – przygotowanie i wysłanie przesyłki – był zarazem gestem przyczyniającym się do pojednania i poprawy relacji między narodami. To działanie, wynikające z odruchu serca i wrażliwości możliwe było jedynie dzięki dobrej woli i wysiłkowi Poczty Polskiej. – dodaje ks. dr Marian Subocz.
W ramach przedsięwzięcia w placówkach pocztowych na terenie całego kraju Polacy mogli bezpłatnie nadać ekonomiczne paczki pocztowe z żywnością oraz odzieżą. Z tego rozwiązania mogli skorzystać wszyscy, którzy chcieli pomóc mieszkańcom Ukrainy, zarówno osoby fizyczne, jak i firmy, bądź jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Solidaryzując się z naszymi sąsiadami z Ukrainy staraliśmy się im pomóc dając to, w czym jesteśmy najlepsi. Szybką, niezawodną i bezpieczną komunikację, która, mam nadzieję, była dla wielu osób źródłem wsparcia w tym trudnym okresie. Poczta Polska jako narodowy operator pocztowy, a jednocześnie jedna z największych firm logistycznych w tej części Europy nie mogła pozostać obojętna na problemy jakie dotknęły Ukraińców – mówi Jerzy Jóźkowiak, prezes zarządu Poczty Polskiej.
Pozaregulaminowa nagroda Dyrektora Caritas Polska – Ubi Caritas – przyznawana jest za wyjątkowe zaangażowanie i poświęcenie na rzecz potrzebujących. Nagrodzony otrzymuje statuetkę św. Faustyny Kowalskiej.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing