…dla naszych konsumentów.
Wyjątkowy turniej wymaga wyjątkowych nagród. Już od 8 marca konsumenci piwa Carlsberg mogą wziąć udział w promocji „Poczuj się jak gwiazda futbolu”. W tej unikalnej na rynku aktywacji, oprócz biletów na mecz półfinałowy na Stade de Lyon, przelotu i zakwaterowania, 10-ciu zwycięzców przeżyje niepowtarzalne chwile ponieważ będą mogli zagrać na tej samej murawie stadionu w Lyon, co największe gwiazdy europejskich reprezentacji, i to pod okiem legend piłki nożnej!
Zobacz również
– UEFA EURO 2016™ jest niezwykłym wydarzeniem w świecie piłki nożnej. Chcemy, aby nasi konsumenci poczuli atmosferę tego piłkarskiego święta. Dlatego dajemy im szansę, aby mogli zasiąść na trybunie i wejść na murawę jednego ze stadionów Mistrzostw Europy. To jedyne w swoim rodzaju doświadczenie oferuje tylko marka Carlsberg – podkreśla Aleksandra Owczarz, odpowiedzialna za aktywację UEFA EURO 2016™ dla marki Carlsberg.
Ponadto już w marcu, kibice będą mogli znaleźć na półkach sklepowych przygotowane specjalnie na turniej opakowania z grafiką nawiązującą UEFA EURO 2016™.
Promocja „Poczuj się jak gwiazda futbolu” będzie szeroko komunikowana w mediach społecznościach i na platformie www.konkurs.sport.pl. Za pomysł i kreację odpowiada agencja VML Poland, za zakup i planowanie mediów PHD Media Direction, zaś organizacją i realizacją konkursu zajmuje się Agora.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing