Marzą Wam się wakacje w prawdziwie włoskim stylu? Właśnie wystartował konkurs konsumencki marki Stock Prosecco Treviso z atrakcyjnymi nagrodami. Dodatkowo, w najważniejszych punktach na mapie Polski powstało 13 dedykowanych stref Prosecco&Friends. To działania w ramach wielokanałowej aktywacji marki wspierającej branżę HoReCa i sprzedaż w sklepach.
Stock Prosecco na piknik
W ramach letniej aktywacji, firma Stock Polska realizuje szereg działań w kanałach on trade i off trade, które pozwolą wprowadzić konsumentów do włoskiego świata Stock Prosecco. W związku z tym, powstał dedykowany marce serwis www.prosecconapiknik.pl, gdzie można znaleźć inspiracje i autorskie przepisy na letnie koktajle. Pod koniec czerwca wystartował również konkurs digitalowy, który potrwa całe wakacje – do 16 września. Mogą w nim wziąć udział wszyscy, klienci stref Prosecco&Friends oraz konsumenci kupujący Stock Prosecco Treviso lub Stock Prosecco D.O.C. Rosé w sklepach. Akcja obejmuje zarówno standardowe pojemności – 750 ml jak i formaty to-go 200ml. Działania prowadzone są wielokanałowo i obejmują branżę HoReCa, promocję w sklepach, na lotniskach oraz w social mediach.
Zobacz również
A Ty gdzie zabrałaś/eś swoje Prosecco?
Zasady konkursu są proste – po zakupie dowolnego wariantu Stock Prosecco w sklepie lub w strefie gastronomicznej, zadaniem uczestników jest wysłanie najbardziej kreatywnego zdjęcia lub krótkiej historii z odpowiedzią na pytanie: „Gdzie zabrałaś/zabrałeś swoje Prosecco?”.
Konkurs składa się z sześciu etapów – w każdym z nich jury wybierze po 5 najlepszych zgłoszeń nadesłanych przez klientów stref oraz sklepów. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, które pozwolą im się poczuć wyjątkowy klimat lata we Włoszech – rowery miejskie Plumbike oraz kosze piknikowe. Za sam udział w zmaganiach konkursowych została przewidziana nagroda gwarantowana – cocktailbook z przepisami na drinki.
Strefy Prosecco&Friends
Stock Polska przygotowało również specjalne strefy Prosecco&Friends w pobliżu lokali gastronomicznych. To nie tylko doskonała propozycja na spędzenie letnich wieczorów, ale również wsparcie dla kanału HoReCa po lockdown’ach. Aranżacja stref jest inspirowana naturą i krajobrazem Włoch, dzięki czemu poszczególne elementy tworzą wyjątkową atmosferę i będą doskonałym wyborem dla wszystkich wielbicieli lekkich i orzeźwiających trunków. Przestrzeń Prosecco&Friends została zaplanowana tak, by sprostać różnym oczekiwaniom – m.in. znalazła się tam strefa chill-out z leżakami, czy huśtawka z neonem, która sprzyja wspólnej zabawie i robieniu zdjęć. W całej Polsce powstało aż 13 stref Prosecco&Friends – w Warszawie – w Ogrodach Wisła oraz w Ten Barze w Wilanowie, ale również w Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Lublinie, Zakopanem, na Mazurach i w Toruniu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Odwiedzając strefy, konsumenci mogą nie tylko się zrelaksować w gronie znajomych i miło spędzić czas, ale również spróbować nowego wariantu smakowego – Stock Prosecco D.O.C. Rosé, które wyróżnia się harmonijnym smakiem i łączy świeżość owoców z nutą kwiatowych aromatów. Dostępne są również małe formaty Stock Prosecco – o pojemności 200 ml, które idealnie sprawdzają się w okresie plenerowym. Dodatkowo, dla konsumentów będą przewidziane aktywacje związane z trasą Cocktail Trucka Stock Prosecco.
Słuchaj podcastu NowyMarketing