TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Podaruj sobie chwilę dla siebie – nowa kampania wizerunkowa marki Cherrissimo

Cherrissimo, należące do grupy Mieszko, wystartowało w listopadzie z nową kampanią telewizyjną pod hasłem „Zanurz się w chwili”.
O autorze
1 min czytania 2019-11-27

Intensywny tryb życia współczesnych kobiet powoduje, że często brakuje im chwil tylko dla siebie, kiedy mogłyby odetchnąć, odprężyć się i zrelaksować w swoim własnym towarzystwie. W najnowszej kampanii Cherrissimo przekonuje, że każdy taki moment wyrwany z zabieganej rzeczywistości to wyjątkowy prezent, jaki kobieta może podarować samej sobie. A doskonałym dopełnieniem takiego czasu może być delektowanie się smakiem pralin Cherrissimo.

Marka chce zmienić postrzeganie przez konsumentów pralin Cherrissimo i sprawić, by praliny te, najczęściej wybierane jako prezent dla drugiej osoby, stały się bardziej codziennym produktem, kupowanym bez specjalnych okazji, po prostu dla siebie.

Na potrzeby kampanii stworzony został spot, w którym bohaterka bardzo pieczołowicie przygotowuje się do spędzenia wieczoru z kimś naprawdę wyjątkowym. Odprężająca kąpiel, elegancki strój, relaksująca muzyka i blask świec wprowadzają romantyczny nastrój w jej mieszkaniu. A wszystko po to, by spędzić wieczór…w swoim własnym towarzystwie, na ulubionej sofie i delektować tą wyjątkową chwilą z pralinami Cherrissimo, łączącymi słodycz czekolady oraz wyrafinowany smak wiśni.

Działania reklamowe obejmą swoim zasięgiem telewizję oraz media społecznościowe. Za koncepcję kreatywną i produkcję kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa Dziadek do orzechów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj