Akcja dociera także do tych, którzy przebywają w domach pomocy społecznej. Zbiórka na rzecz akcji odbywa się na stronie kampanii www.podarujwigilie.pl.
Chcąc wesprzeć działania stowarzyszenia, można ufundować seniorowi transport, posiłek, prezent lub pamiątkowe zdjęcie. Najważniejsze jest jednak to, aby samotne i potrzebujące osoby starsze nie zostały zapomniane w tym wyjątkowym, bożonarodzeniowym okresie. Witryna internetowa kampanii daje możliwość poznania ich historii i w ten sposób zachowania o nich pamięć.
Zobacz również
Reżyserem tegorocznego spotu jest Jakub Zarzycki, za zdjęcia odpowiada Barbara Kaniewska. Producentką jest Magdalena Drapała, za produkcję odpowiada Graffiti Films. Postprodukcję zrealizowało RIOdePost, udźwiękowienie Studio Głośno. Muzykę do filmu skomponował Baasch. Lektorką jest Urszula Rogala – dziennikarka, reporterka oraz wieloletnia wolontariuszka Stowarzyszenia. Za sesję zdjęciową odpowiada fotograf – Przemysław Kulikowski.
Kampania została zaplanowana w kanałach takich jak: digital, prasa, social media i telewizja.
Za realizację kampanii odpowiedzialna jest Insignia. Pozyskaniem mediów i obsługą zajmuje się Starcom, wsparciem PR agencja Big Picture, a produkcją spotu dom produkcyjny Graffiti Films.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zdjęcie główne: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing