Podczas lotu zatyka ci uszy? A może jesteś fanem kurczaka? Zobacz innowacyjne produkty marek!

Podczas lotu zatyka ci uszy? A może jesteś fanem kurczaka? Zobacz innowacyjne produkty marek!
Francja znów w powietrzu! Tym razem napędza naszą wyobraźnię fantazjami na temat creme brulee i pistacjowych makaroników. Wszystko by widok wieży Eiffla przeżywać bez bólu uszy.
O autorze
1 min czytania 2017-07-13

Air France we współpracy z firmą BETC Paris stworzyło gumy do żucia o magicznych smakach: creme brulee oraz pistacjowych makaroników. Linia gum została zaprojektowana, w celu pomocy pasażerom w radzeniu sobie z bólem uszu, gdy w kabinie samolotu zmienia się ciśnienie.

„Wiemy, co najbardziej przeszkadza pasażerom podczas lotów i postawiliśmy sobie za zadanie znaleźć rozwiązanie, które poprawiłoby jakość obsługi oferowanej przez nasze linie lotnicze” – powiedziała Tiphaine Du Plessis, dyrektor zarządzający BETC portalowi AdWeek. – „Skoncentrowaliśmy się na momencie startu i lądowania, które mogą być nieprzyjemne dla niektórych pasażerów. Wielu z nich bowiem cierpi wtedy z powodu bólu w uszach, ponieważ ciśnienie w kabinie zmienia się i je blokuje. Kiedy to zjawisko występuje, wystarczy wziąć naszą fantazyjną gumę, aby zrównoważyć ten wewnętrzny nacisk i złagodzić ból „.

PS

Rozwiązania, które odpowiadają na zapotrzebowanie na rynku to coś, co chwali każdy klient. KFC jest mistrzem we wprowadzaniu innowacji. W zeszłym roku marka wpadła na dość nietypowy pomysł. Na potrzeby rynku w Hong Kongu stworzyło… jadalny lakier do paznokci o smaku kurczaka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowo dla fanów kurczaka KFC wpuściło na rynek krem przeciwsłoneczny o smaku kurczaka. Jeśli macie ochotę pachnieć jak pieczony kurczak, powinniście zainteresować się tym produktem!

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

A może uwielbiasz czekoladę i orzechy, a Twoim marzeniem byłoby pachnieć jak Snickers?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3 

Kolejnym „dziwnym” pomysłem marek są smakowe pomadki do ust. Coca-Cola wprowadziła balsamy nawilżające o smaku napoju.