Air France we współpracy z firmą BETC Paris stworzyło gumy do żucia o magicznych smakach: creme brulee oraz pistacjowych makaroników. Linia gum została zaprojektowana, w celu pomocy pasażerom w radzeniu sobie z bólem uszu, gdy w kabinie samolotu zmienia się ciśnienie.
„Wiemy, co najbardziej przeszkadza pasażerom podczas lotów i postawiliśmy sobie za zadanie znaleźć rozwiązanie, które poprawiłoby jakość obsługi oferowanej przez nasze linie lotnicze” – powiedziała Tiphaine Du Plessis, dyrektor zarządzający BETC portalowi AdWeek. – „Skoncentrowaliśmy się na momencie startu i lądowania, które mogą być nieprzyjemne dla niektórych pasażerów. Wielu z nich bowiem cierpi wtedy z powodu bólu w uszach, ponieważ ciśnienie w kabinie zmienia się i je blokuje. Kiedy to zjawisko występuje, wystarczy wziąć naszą fantazyjną gumę, aby zrównoważyć ten wewnętrzny nacisk i złagodzić ból „.
Zobacz również
PS
Rozwiązania, które odpowiadają na zapotrzebowanie na rynku to coś, co chwali każdy klient. KFC jest mistrzem we wprowadzaniu innowacji. W zeszłym roku marka wpadła na dość nietypowy pomysł. Na potrzeby rynku w Hong Kongu stworzyło… jadalny lakier do paznokci o smaku kurczaka.
Dodatkowo dla fanów kurczaka KFC wpuściło na rynek krem przeciwsłoneczny o smaku kurczaka. Jeśli macie ochotę pachnieć jak pieczony kurczak, powinniście zainteresować się tym produktem!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
A może uwielbiasz czekoladę i orzechy, a Twoim marzeniem byłoby pachnieć jak Snickers?
PS3
Kolejnym „dziwnym” pomysłem marek są smakowe pomadki do ust. Coca-Cola wprowadziła balsamy nawilżające o smaku napoju.