Kampania wystartowała w połowie sierpnia 2021 r., realizowana jest w kanałach SM województwa: na Facebooku oraz na LinkedInie.
„Do grupy docelowej docieramy naturalnie”
Kampania, posługując się „językiem korporacji”, nawiązuje do codzienności pracy w dużych firmach, pełnej ASAPów, osiągania targetów i ciągłych powiadomień. Te pojęcia, zestawione ze światem natury regionu, nabierają nowego znaczenia, układając się w „Podlaskie Zasady Pracy.”
Zobacz również
„Zgodnie ze swoją naturą”
Region od kilku lat komunikuje się hasłem: „Podlaskie. Zasilane naturą”. Łączy bogatą, pierwotną naturę z innymi obszarami – jak technologie, biznes, sztuka, nauka – udowadniając, jak ważnym i naturalnym (!) elementem każdej sfery życia jest bliski kontakt z przyrodą. Bo natura leży… w naszej naturze!
„Posłuchaj, jak wzywa Cię natura”
Obecnie trudno złapać uwagę wymagającej grupy odbiorców wyłącznie ładną pocztówką. Stąd poszukiwanie nowych kontekstów i ujęć, które zarezonują w konkretnej grupie. Stąd też wybór kanału: LinkedIn, czyli platformy zdominowanej przez profesjonalistów, pracowników dużych firm z dużych metropolii.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania spotkała się z pozytywnym przyjęciem przez przez odbiorców, którzy trafnie odczytują mrugnięcie okiem i gry słowne inspirowane „korpo-mową”. Co cieszy najbardziej, wchodzą też w dialog utrzymując styl komunikacji: „Podlaskie nie forwarduje”, „Polecamy włączenie trybu leśnego w stylu ASAP-free i honey-based!”.
Kampania została zrealizowana na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego. Za koncepcję i realizację odpowiada agencja White Bits.