Wraz z nadejściem najważniejszego święta w kulturze chińskiej – Chińskiego Nowego Roku – Glenfiddich zaprasza do wzniesienia toastu za szczęśliwą przyszłość. Limitowana edycja 21-letniej whisky single malt w opakowaniu prezentowym z okazji Chinese New Year została po raz trzeci zaprojektowana przez utalentowanego chińskiego artystę, Rlona Wanga.
Mimo że reszta świata powitała 2022 rok już 1 stycznia, mieszkańcy Państwa Środka dopiero przygotowują się do obchodów tego święta. Przypadający 1 lutego Chiński Nowy Rok to czas, kiedy miliony rodzin mają nadzieję na wspólne spędzenie czasu i uczczenie nowego początku – z tej okazji szukają idealnego prezentu, który będzie symbolem przyszłości, pełnej ekscytujących możliwości. Takim podarunkiem może być ostatnia z serii limitowanych opakowań Glenfiddich Chinese New Year, zaprojektowanych przez Rlona Wanga. Tegoroczna wersja zaprasza do spojrzenia w przyszłość i wyobrażenia sobie świata pełnego szczęścia i pomyślności!
Graficzna opowieść o przyszłości jest kontynuacją serii zapoczątkowanej w 2020 roku, w której artysta na nowo zinterpretował ikonę królewskiego jelenia i przedstawił roczną podróż Charlesa Gordona (zięcia założyciela Glenfiddicha, Williama Granta) do Azji. Gordon wyruszył w nią z kilkoma skrzynkami whisky, marząc o tym, by cały świat poznał klasyczny trunek ze szkockiego regionu Speyside. W 2021 Rlon Wang zilustrował wielowątkową historię, inspirowaną obchodami Chińskiego Nowego Roku, na którą składają się powroty do rodzinnych domów, spotkania w gronie najbliższych, doskonała azjatycka kuchnia i wspólne świętowanie w charakterystycznym, chińskim stylu.
Zobacz również
Również tym razem centralnym punktem ilustracji jest majestatyczny jeleń, symbolizujący bogactwo, dobrobyt oraz długie życie. Trzecia odsłona trylogii autorstwa Rlon Wanga pokazuje zrealizowaną podróż i pytanie, które zadaje sobie każdy, kto dotarł do celu – Where Next?
– Praca nad ostatnią edycją z serii Chinese New Year wraz z marką Glenfiddich była dla mnie czystą przyjemnością; miałem możliwość użycia techniki wielowarstwowych ilustracji, by jak najlepiej oddać nadzieje i marzenia ludzi na szablon opakowania. Nadałem też swojemu projektowi pozaziemski klimat poprzez reinterpretację klasycznych symboli w futurystyczny sposób. Na ilustracji widać dobrze znane nam postaci królewskiego jelenia oraz chińskiego, tańczącego lwa, przed którymi rozpościera się świetlista galaktyka. Latarnie pomyślności, kwiaty lotosu i szybujący feniks wskazują im drogę do tętniącego życiem świata pełnego kosmicznych odniesień. Brak grawitacji pozwala im wspiąć się na nowe wyżyny – dla nas to symbol bezkresnej przyszłości, która na nas czeka – podsumowuje tegoroczny projekt artysta Rlon Wang.
– Wraz z zakończeniem tej wyjątkowej serii we współpracy z Rlonem Wangiem, artysta chce natchnąć nas optymizmem na przyszłość. Ten niezwykle utalentowany ilustrator zabiera nas w podróż w stronę nieskończonych możliwości i okazji – mówi Will Peacock, global luxury director marki.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Ciekawość i odważne patrzenie w przyszłość jest wpisane w DNA i historię marki Glenfiddich, które zawsze przekracza granice i kwestionuje utarte schematy. Od ponad 130 lat Glenfiddich jest pionierem jeśli chodzi o innowacje i eksperymenty, które pozwoliły stworzyć najczęściej nagradzaną whisky single malt na świecie. 21-letnia Glenfiddich to wyjątkowa whisky słodowa, finiszowana w beczkach z dębu amerykańskiego, w których wcześniej przechowywany był rum z Karaibów. Dzięki temu whisky uzyskuje bogate, pociągające akcenty karmelowej słodyczy. Jej bukiet w wyszukany sposób łączy akcenty fig, palonego cukru oraz dojrzałych bananów. Podniebienie rozkoszuje także kompozycja waniliowego toffi z charakterystycznym, owocowym akcentem Glenfiddich. Całość uzupełniona jest o posmak ciastek maślanych, creme brulee z delikatnym, ciepłym, lekko pieprznym finiszem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Glenfiddich Reserva Rum Cask 21 w opakowaniu inspirowanym Chińskim Nowym Rokiem oraz 12-, 15- i 18-letnia single malt whisky to wersje limitowane, dostępne w Polsce od 1 lutego. Każde z bogato ilustrowanych opakowań zostało zaprojektowane w kolorze odzwierciedlającym poszczególne roczniki. Wyjątkową edycję whisky Glenfiddich Chinese New Year można kupić wyłącznie w najlepszych, wyselekcjonowanych punktach sprzedaży.