Ubiegłoroczna edycja Postaw na Ruch była 8 odsłoną programu wspierającego aktywność fizyczną pracowników i wpisującą się w działania zrównoważonego rozwoju Kompanii Piwowarskiej. Od 2014 r. pracownicy pokonali w programie łącznie niemal 2,3 mln kilometrów wspierając swoją sportową aktywnością m.in. osoby z niepełnosprawnościami narządów ruchu – podopiecznych Fundacji Poland Business Run, Wielkopolski Klub Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki Niewidomych i Słabowidzących RAZEM w Poznaniu, Klub DUET działający przy Fundacji BRAJLÓWKA i Stowarzyszenie Pro Sanus (Klub Turystyki Rowerowej „Eskapada”) w Białymstoku.
Do pokonania tysięcy kilometrów na rowerach, hulajnogach, rolkach, nartach, przy użyciu wioseł, biegając, chodząc czy spacerując, wolontariuszy Kompanii Piwowarskiej w 8. edycji programu motywował olimpijczyk Robert Korzeniowski, dzieląc się swoim sportowym doświadczeniem i wiedzą.
Zobacz również
– Co roku podwyższamy sobie poprzeczkę w osiągnięciu celu poprzez zdobywanie kilometrów, bo program Postaw na Ruch mobilizuje do ruchu, pomaga pokonać swoje słabości, a jednocześnie może odmienić życie osób z niepełnosprawnościami ruchowymi. W tej edycji wsparliśmy Marcina, który stracił nogę w wypadku komunikacyjnym – z przemierzonych 350 tysięcy kilometrów mogliśmy ufundować dla niego protezę. Marcin jest dyrektorem akademii piłkarskiej w województwie małopolskim, więc nasze wsparcie pomoże mu powrócić do sprawności, wykonywać pracę i jednocześnie realizować pasję – skomentowała Małgorzata Walędzińska-Półtorak, kierownik ds. programów zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej.
Postaw na Ruch to jeden z programów o charakterze charytatywnym lidera branży piwnej. Firma wspiera także inne inicjatywy i organizacje niosące pomoc ludziom i planecie, m.in. Fundację Centrum Praw Kobiet w Gdańsku, Stowarzyszenie My dla Innych, Fundację Nasza Ziemia, Fundację Dom w Łodzi, Agrafkę (zakład krawiecko-rękodzielniczy). Pracownicy licznie angażują się również w Szlachetną Paczkę Fundacji WIOSNA, która jest największym projektem wolontariatu pracowniczego w Kompanii Piwowarskiej.
Bartosz Pilch, Beata Smajkiewicz (SIG): Klienci B2B oczekują od programów lojalnościowych elastyczności