W lipcu Agencja NPROFIT zorganizowała pierwsze webinarium wprowadzające w problematykę pozycjonowania. Poprowadził je Adam Suraiya, manager działu SEO, który odpowiadał również za przygotowanie premierowego poradnika podejmującego tematykę pozycjonowania.
– Podczas webinarium zwróciliśmy uwagę na najczęstsze błędy, które dostrzegamy na stronach internetowych naszych klientów oraz sposób ich rozwiązania. Podzieliliśmy się także wskazówkami dotyczącymi optymalizacji technicznej strony czy kwestiami związanymi z pozyskiwaniem odnośników. Osoby, które chcą poprawić samodzielnie pozycję organiczną swoich stron, z pewnością miały okazję wyciągnąć cenne informacje i wdrożyć je w życie – mówi Adam Suraiya, manager działu SEO.
Zobacz również
W ramach #bądźwidoczny – kampanii NPROFIT dla firm do końca roku będą prowadzone bezpłatne webinaria i konsultacje. Opublikowane zostaną również przewodniki dla przedsiębiorców.
W środę 5 sierpnia odbędą się darmowe konsultacje poświęcone reklamie sponsorowanej, w ramach których można nadsyłać pytania dotyczące tej problematyki. Kolejne webinarium zaplanowane jest już po wakacyjnej przerwie tj. 9 września.
Przypomnijmy, że kampania #bądźwidoczny skierowana jest do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, którzy znaleźli się w niestabilnej sytuacji spowodowanej pandemią koronawirusa. Podczas, gdy docierają kolejne informacje o drugiej fali pandemii i szybkim wzroście zachorowań, firmy coraz częściej będą dbać o umocnienie swojej pozycji w Internecie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Ze względu m.in. na tę sytuację Agencja NPROFIT postanowiła działać. Pomagamy firmom zaistnieć na największym rynku – a więc internetowym. Posiadamy dobrze przygotowany zespół. Możemy podzielić się wiedzą i doświadczeniem. Skala aktywności w sieci będzie wzrastać, czy tego chcemy, czy nie. Im wcześniej zaczniemy dbać o funkcjonowanie w Internecie, tym lepiej dla naszego biznesu – tłumaczy Marcin Majchrzak, CEO NPROFIT.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kolejne webinarium zaplanowano na wrzesień. Wtedy mowa będzie o reklamie w Internecie. Poprowadzi je Beniamin Mrówczyński, szef działu SEM. Aby wziąć w nim udział, wystarczy się zarejestrować.
Harmonogram kampanii dostępny jest tutaj.