Podsumowanie kampanii dla firm #bądźwidoczny

Z początkiem lipca ruszyła ogólnopolska kampania #bądźwidoczny, której celem jest pomoc przedsiębiorcom w zaistnieniu w środowisku on-line.
O autorze
1 min czytania 2020-08-05

W lipcu Agencja NPROFIT zorganizowała pierwsze webinarium wprowadzające w problematykę pozycjonowania. Poprowadził je Adam Suraiya, manager działu SEO, który odpowiadał również za przygotowanie premierowego poradnika podejmującego tematykę pozycjonowania.  

– Podczas webinarium zwróciliśmy uwagę na najczęstsze błędy, które dostrzegamy na stronach internetowych naszych klientów oraz sposób ich rozwiązania. Podzieliliśmy się także wskazówkami dotyczącymi optymalizacji technicznej strony czy kwestiami związanymi z pozyskiwaniem odnośników. Osoby, które chcą poprawić samodzielnie pozycję organiczną swoich stron, z pewnością miały okazję wyciągnąć cenne informacje i wdrożyć je w życie – mówi Adam Suraiya, manager działu SEO.

W ramach #bądźwidoczny – kampanii NPROFIT dla firm do końca roku będą prowadzone bezpłatne webinaria i konsultacje. Opublikowane zostaną również przewodniki dla przedsiębiorców.

W środę 5 sierpnia odbędą się darmowe konsultacje poświęcone reklamie sponsorowanej, w ramach których można nadsyłać pytania dotyczące tej problematyki. Kolejne webinarium zaplanowane jest już po wakacyjnej przerwie tj. 9 września.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przypomnijmy, że kampania #bądźwidoczny skierowana jest do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, którzy znaleźli się w niestabilnej sytuacji spowodowanej pandemią koronawirusa.  Podczas, gdy docierają kolejne informacje o drugiej fali pandemii i szybkim wzroście zachorowań, firmy coraz częściej będą dbać o umocnienie swojej pozycji w Internecie.

– Ze względu m.in. na tę sytuację Agencja NPROFIT postanowiła działać. Pomagamy firmom zaistnieć na największym rynku – a więc internetowym. Posiadamy dobrze przygotowany zespół. Możemy podzielić się wiedzą i doświadczeniem. Skala aktywności w sieci będzie wzrastać, czy tego chcemy, czy nie. Im wcześniej zaczniemy dbać o funkcjonowanie w Internecie, tym lepiej dla naszego biznesu – tłumaczy Marcin Majchrzak, CEO NPROFIT.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kolejne webinarium zaplanowano na wrzesień. Wtedy mowa będzie o reklamie w Internecie. Poprowadzi je Beniamin Mrówczyński, szef działu SEM. Aby wziąć w nim udział, wystarczy się zarejestrować. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Harmonogram kampanii dostępny jest tutaj.