Przepiękne wnętrza Pałacu na Wodzie stały się doskonałą oprawą inspirującej i ważnej dyskusji na temat wykorzystywania danych w internecie, obsługi klienta i możliwości, jakie niesie za sobą Big Data i automatyzacja marketingu. Atmosfera była naprawdę gorąca, a długim rozmowom nie było końca.
Wśród prelegentów pojawili się: Robert Stalmach (Newspoint), Anna Korzeniewska (Newspoint), Michał Blak (edrone), Grzegorz Berezowski (NapoleonCat), Michał Łukasiewicz (Catvetiser), Anna Ledwoń (click community) oraz Karol Filek (filmcloud).
Zobacz również
Social Commerce Day rozpoczął prezes Newspoint z tematem: “Jak zarządzać wizerunkiem marki w erze big data. Szanse i pułapki”. Na licznych przykładach przedstawił możliwości związane z wnioskowaniem o wizerunku i pozycji konkurencyjnej marek na podstawie analizy dużych zbiorów danych zaindeksowanych w internecie. Istotnym elementem prezentacji Roberta były konkretne wskazania dla marek dotyczące uzyskiwania przewagi informacyjnej z danych uzyskanych z monitoringu mediów. Następnie w swojej prelekcji o tym, jak wykorzystać analizę danych zaprezentował się Michał Blak. Jego prezentacja dotyczyła Retention Marketingu, czyli tego, jak nie stracić swoich klientów. Zaraz po nim na scenie pojawiła się Anna Korzeniewska, dzięki której mogliśmy dowiedzieć się jak efektywnie współpracować z twórcami blogów. Następnie dzięki przedstawicielom NapoleonCat’a, Catvertisera oraz click community płynnym krokiem weszliśmy w tematykę social media. Ten blok poświęcony był zasadom dobrej komunikacji w mediach społecznościowych. Swoje spojrzenie na tę tematykę przedstawili Grzegorz Berezowski, który w swojej prezentacji o tytule: „Porozmawiajmy na Facebooku” mówił, jak duże znaczenie ma sprawna obsługa użytkowników w kanałach społecznościowych marki i jak marketerzy mogą robić to skuteczniej przy pomocy właściwych narzędzi. Michał Łukasiewicz zaproponował całkiem nowe spojrzenie na Instagram i jego możliwości reklamowe, a reprezentantka click community – Anna Ledwoń przybliżyła nam istotę coraz bardziej popularnego kierunku, czyli Customer Care w Social Media. Program Social Commerce Day zamknęła prezentacja Karola Filka, który pokazał nam jak nieszablonowo myśleć o szablonowych projektach.
Konferencja zorganizowana w tak malowniczym miejscu, jakim są Łazienki Królewskie dała okazję do spotkania się dwóch niezwykłych zagadnień: architektury XVII wieku i komunikacji XXI wieku. Był to niezwykle owocny dzień, który pozwolił zastanowić się i porozmawiać na temat tego, co na chwilę obecną jest najważniejsze, najbardziej aktualne i nieustannie rozwijające się – o obecności marki w Internecie. Jak bardzo ecommerce, social media i big data wpłyną na naszą codzienność? Na te pytania odpowiedź poznamy już wkrótce, a na chwilę obecną przyjmijmy, że to co nadchodzi nie znajduje się już w fazie przewidywania, ale realnej oceny faktów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing