Głównym celem kampanii jest pokazanie pracownikom korzyści, jakie dają szczepienia, a tym samym przekonanie ich, że to jedyna możliwość powrotu do normalności.
– Zdrowie i bezpieczeństwo nas wszystkich są najważniejsze. Odpowiedzialna postawa każdego z naszych pracowników przyczyniła się do tego, że BSH udało się jak dotąd dobrze przetrwać pandemię. W naszych rękach jest dalsze skuteczne radzenie sobie z jej wyzwaniami i w konsekwencji jej pokonanie. Dlatego poprzez kampanię #PodwijamyRękaw zachęcamy do szczepień, które mogą przyśpieszyć powrót do normalności, za którą wszyscy tęsknimy – powiedział Konrad Pokutycki, prezes zarządu BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.
Zobacz również
W ramach kampanii firma przygotowała kilkuminutową animację, ulotki, roll-upy i plakaty uświadamiające, że szczepienia są kluczem do ochrony zdrowia rodzin oraz powrotu do życia sprzed pandemii. BSH podkreśla, że kampania ma charakter informacyjny, a decyzja o zaszczepieniu jest dobrowolna.
BSH jako jedna z pierwszych firmy zadeklarowała chęć organizowania punktów szczepień w zakładzie pracy.
– Ponieważ zainteresowanie programem szczepień było duże wśród pracowników, zdecydowaliśmy się zgłosić naszą firmę do Narodowego Programu Szczepień – poinformował prezes Konrad Pokutycki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za opracowanie koncepcji kreatywnej oraz nadzór nad produkcją kampanii odpowiada agencja Pracownia EB.
Słuchaj podcastu NowyMarketing