… stylu życia czy pasji, każdy znajdzie odpowiedni produkt dla siebie.
Na potrzeby kampanii prowadzonej przez Bank w pod hasłem „Polacy wybierają Credit Agricole” agencja Point of View przygotowała miniserwis www będący centrum działań digital oraz szereg kreacji do kampanii display.
Zobacz również
Serwis kampanijny składa się ze strony głównej oraz 6 podstron. Całość dostępna jest pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/polacy-wybieraja-credit-agricole/ty-tez-wybierz.html. Jako wsparcie działań w kanale digital wykorzystano 7 filmów wizerunkowych prezentujących 6 postaci o różnych charakterach, pasjach i przyzwyczajeniach, które zestawiono z produktami bankowymi oferowanymi przez Credit Agricole. Filmy uzupełniają komunikację w serwisie kampanijnym, a każdy internauta, który po raz pierwszy odwiedza serwis lub którąkolwiek jego podstronę może obejrzeć każdy z filmów wyświetlany pełnoekranowo. Dodatkowo, podczas przeglądania treści serwisu można w dowolnej chwili powrócić do oglądania pełnoekranowego filmu, dzięki zastosowaniu interaktywnego widżetu z miniaturką filmu, który jest widoczny dla odbiorców podczas całego kontaktu z którąkolwiek ze stron serwisu. Dodatkową atrakcją dla internautów jest mini-quiz, w którym każdy może sprawdzić swój typ osobowości (towarzyski, nowoczesny, podróżnik, domator, spontaniczny, uporządkowany). Osiągnięty w quizie rezultat podpowiada, jaki produkt z oferty Banku może w najlepszy sposób zaspokajać potrzeby danej osoby.
Agencja przygotowała koncepcję i projekt miniserwisu internetowego oraz szereg displayowych formatów reklamowych, m.in. screeningi wizerunkowe w kilku wariantach wykorzystujące wspomniane formaty wideo, dedykowane każdej z postaci. W kampanii wykorzystano również niedawno udostępniony w serwisie Onet.pl format richmediowy – canvas.
Działania reklamowe są prowadzone poprzez zróżnicowany zestaw formatów m.in. w serwisie Onet, WP, serwisach internetowych Agory, poprzez sieci afiliacyjne, RTB, Google Display Network oraz w serwisie money.pl, gdzie codziennie przez 7 dni będzie emitowana inna wersja screeningu, by zapewnić zróżnicowanie kreacji. Taki mix formatów i placementów ma zapewnić szerokie dotarcie do grupy docelowej. Dodatkowo, np. w ramach działań RTB czy GDN przygotowanych zostało 6 linii kreatywnych bazujących na wspomnianych 6 osobowościach, które pozwolą indywidualizować komunikację oraz w pełni wykorzystać zaawansowane targetowanie np. po zainteresowaniach i zachowaniach w sieci, by konkretny przekaz reklamowy był jak najbardziej dopasowany do oczekiwań konkretnych internautów. Dopełnieniem tego mechanizmu jest kierunkowanie ruchu z kampanii zarówno na stronę główną jak i na każdą z podstron, by ważne informacje były od razu dostępne, a internauta mógł w prosty sposób wykonać pożądaną interakcję.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Agencja odpowiada również za przygotowanie kreacji digital oraz dodatkowego LP, które mają zapewnić kampanii wizerunkowej odpowiednie wsparcie sprzedażowe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za realizację filmów i dedykowanej sesji zdjęciowej odpowiada agencja Mumin’s Interactive, a za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii digital odpowiedzialna jest agencja SMG-Performics oraz CUBE Group.
Kampania dla banku Credit Agricole jest realizowana przez agencję w ramach stałej współpracy, która trwa od 2009 roku (wcześniej jako Lukas Bank).