Agencja odpowiada za obszar digital, m.in. za przygotowanie strony www dla nowego piwa, konkursu dla konsumentów oraz kampanii display. Startująca właśnie akcja potrwa do połowy września.
Pierwszym efektem współpracy Point of View i marki Specjal jest właśnie uruchomiona strona www.niefiltrowany.specjal.pl, która stanowi zaproszenie do odkrycia receptury nowego Specjala. Aby podkreślić rzemieślniczy charakter piwa oraz lokalne pochodzenie marki, w serwisie wykorzystano specjalnie przygotowane ilustracje, pokazujące proces warzenia piwa oraz tradycje browaru z Elbląga.
Zobacz również
Opowieść o marce zwieńczona jest konkursem, w którym użytkownicy mogą wysłać zdjęcia wyjątkowych dla nich miejsc w ich okolicy. Nagrodami są tradycyjne drewniane skrzynki w limitowanej edycji, wypełnione nowym wariantem piwa, a także zestawy składające się ze szklanki i dwóch wyjątkowo zapakowanych butelek piwa Specjal Niefiltrowany z Rokitnikiem. Strona internetowa została zaprojektowana w technologii RWD.
Konkurs trwać będzie do 13 września 2015 r. Towarzyszyć mu będzie przygotowana kreatywnie przez Point of View kampania displayowa, w której emitowane będą kreacje interaktywne promujące zarówno konkurs, jak i nowy wariant piwa Specjal. Komunikacja podkreślać będzie przede wszystkim wyjątkowy smak nowego piwa oraz fakt, że jego powstanie jest inspirowane lokalnymi tradycjami i składnikami.
Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy MediaVest.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Specjal Niefiltrowany z Rokitnikiem to nowy wariant Specjala – popularnego w Polsce północnej; warzony jest on tak jak dawniej, z pominięciem procesu filtracji, dzięki czemu zachowuje wszystkie walory smakowe i jest naturalnie mętny. Lokalnego charakteru i unikatowości nadaje nowemu Specjalowi ostatni dodawany podczas warzenia składnik – rokitnik. Jest to roślina rosnąca na wydmach nad Bałtykiem, w przeszłości wykorzystywana przez mieszkańców do robienia nalewek.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Premiera Specjala Niefiltrowanego z Rokitnikiem odbyła się w czerwcu 2015 podczas Dni Elbląga, w lipcu nowe piwo pojawiło się w sklepach na północy Polski.
Specjal, z produktem Specjal Niefiltrowany z Rokitnikiem, to już trzecia marka z portfolio Grupy Żywiec, dla której agencja Point of View realizuje działania. Agencja obsługuje na stałe marki Królewskie i Tatra w zakresie działań digital.