Point of View wygrała przetarg na obsługę marki Tatra w social mediach

Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) rozpoczyna od sierpnia prowadzenie komunikacji marki Tatra (Grupa Żywiec) w Facebooku, będzie się także zajmować obsługą kampanii Facebook Ads dla tego brandu.
O autorze
1 min czytania 2015-08-06

W przyszłości przewidywane są także inne działania związane z obecnością marki w serwisach społecznościowych. 

Agencja Point of View wygrała przetarg na strategię komunikacji marki Tatra w serwisach społecznościowych. Na starcie współpracy przejmuje prowadzenie profilu tego brandu w Facebooku. Wcześniej zajmowała się tym agencja Get More Social.

Jak zapowiadają przedstawiciele agencji Point of View, komunikacja marki Tatra w tym kanale zostanie odświeżona i ujednolicona.

W ramach prowadzonych działań realizowane będą dwie linie komunikacyjne. Pierwsza linia będzie lżejsza, bawiąca się dwuznacznością nazwy Tatry, jako marki piwnej i nazwy gór – mówi Mariusz Majewski, dyrektor zarządzający w Point of View – Druga linia będzie poważniejsza i dotyczyć będzie współpracy z GOPR, którą to organizację marka Tatra wspiera od lat. W tej linii prezentowane będą męskie wartości ze świata marki, w kontekście pracy ochotników GOPR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja Point Of View, poza prowadzeniem profilu, będzie się również zajmowała obsługą kampanii Facebook Ads. W przyszłości przewidywane są także inne projekty związane z obecnością marki Tatra w serwisach społecznościowych. 

Tatra to już druga marka z portfolio Grupy Żywiec obsługiwana przez agencję Point of View – od maja br. agencja obsługuje markę Królewskie.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Point Of View to agencja kreatywna, zajmująca się zintegrowaną komunikacją marketingową, kładąca nacisk na interaktywne doświadczenie marki – tworzenie historii, które pozwalają doświadczyć marki za pomocą mediów interaktywnych. Jest jedną z pierwszych w naszym kraju agencji interaktywnych – jeszcze w 1999 roku tworzyła pierwsze w Polsce kreacje interaktywne, a w 2000 r. pierwsze kreacje wykorzystujące rich media.   W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Asa, Aviva, Bank Credit Agricole, Grupa Żywiec, Grupa Paradyż, Polkomtel czy Warta.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się