Mixit.pl – producent musli i kasz komponowanych na indywidualne życzenie zorganizował pojedynek, w którym udział biorą zarówno Youtuberzy, jak i widzowie. Gwiazdy polskiego YouTube: Max Krasoń (blisko 135 tys. subskrybentów) oraz Adrian Pietrzak (143 tys. subskrypcji) skomponowali własne mieszanki musli, a następnie opublikowali o nich filmy na swoich vlogach. Max Krasoń proponuje zdrowotne musli dla maniaków orzechów i egzotycznych owoców, a Adrian Pietrzak zachęca za to do słodkiego eksperymentu z mieszanką wypełnioną po brzegi ogromną ilością czekolady. Która z nich bardziej spodoba się widzom okaże się dopiero po zakończeniu konkursu, czyli po 21.12.1016.
W tej chwili Youtuberzy zaciekle walczą o głosy swoich fanów, a ich fani o… musli. Spośród tych, którzy zagłosują na zwycięski film, Mixit wylosuje trzy osoby, które zostaną nagrodzone mieszankami musli. Główną nagrodą jest roczny zapas musli.
Zobacz również
Tomasz Wallner, współwłaściciel Mixit mówi, że pojedynek Krasonia i Pietrzaka to dopiero pierwszy etap konkursu.
– Zamierzamy zrobić kolejne edycje takich pojedynków, dlatego na stronie konkursowej zapraszamy do kontaktu także innych polskich vlogerów – mówi Wallner.
Konkurs trwa do 21.12.2016, a swój głos można oddać na stronie Mixit: https://www.mixit.pl/youtube-konkurs
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing