Jeśli wydaje Ci się, że poker jest trudną grą, musisz uświadomić sobie, że jedyne czego potrzebujesz w grze to stoicki spokój i trochę sprytu. W tym celu zespół PokerStars postanowił skupić się na „pokerowej twarzy”, którą wielu z nas używa w niezręcznych, codziennych sytuacjach np. kiedy na randce zabraknie nam pieniędzy!
– Pomysł kampanii zrodził się z przeprowadzonego insightu – każdy sądzi, że aby zostać ekspertem od gry w pokera, trzeba być bardzo wprawnym. Tymczasem potrzebne są zwykłe ludzkie i społeczne umiejętności – komentuje agencja Romance, która przygotowywała spot.
Zobacz również
PS
Spoty, które w zabawny sposób przekonują do marki, stają się coraz bardziej popularne. Istnieje tylko kilka firm, które odważyłyby się całkowicie „rozebrać”. Zestawienie otwiera bezkonkurencyjnie Absolut, który zachęca widzów do zapoznania się z kulisami produkcji wódki. Nagość, z humorem, służy jako metafora dla przejrzystego procesu produkcyjnego tej wódki.
Jeśli jednak o minę “poker face” chodzi, aktorzy reklam Old Spice muszą wzorowo się jej nauczyć. Zobaczcie dziwne walentynkowe kreacje marki 🙂
Słuchaj podcastu NowyMarketing