Pokolenie „Loving Me”: McDonald’s w Singapurze wspiera zdrowie psychiczne młodzieży

Pokolenie „Loving Me”: McDonald’s w Singapurze wspiera zdrowie psychiczne młodzieży
„Loving Me” to inicjatywa McDonald's, w której sieć fast foodów wspiera młodych klientów w budowaniu wiary w siebie i samoakceptacji. Kampania obejmuje m.in. podcast, klip wideo i zeszyt z ćwiczeniami.
O autorze
1 min czytania 2024-10-14

Sieć McDonald’s w Singapurze rozpoczęła akcję „Loving Me”, w której wspiera młode pokolenia klientów w walce o zdrowie psychiczne. Kampania jest efektem wyników badań przeprowadzonych przez Institute of Mental Health (IMH), które wykazało, że aż jedna na trzy młode osoby w wieku od 15 do 35 lat w Singapurze doświadczyła poważnych objawów depresji, lęku i/lub stresu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aby budować pewność siebie, akceptację i miłość powstała piosenka „Lovin’ Me” (nawiązująca do sloganu McDonald’s „I’m lovin’ it”) wraz z teledyskiem opublikowanym na YouTubie. Utwór zachęca młodych ludzi do doceniania swojej wyjątkowości i zapewnia ich, że „to w porządku, aby nie być w porządku”. Piosenkę wykonuje singapurski piosenkarz i autor tekstów, Haneri (Daphn Khoo), a w klipie wystąpiły wschodzące talenty, WhyLKucas (Lucas Yong) i Layyi (Esther Lo).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Poza teledyskiem i piosenką, akcje „Loving Me” obejmuje również:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • podcast „Lovin’ Me Conversations” prowadzony w listopadzie 2024 roku przez Haneri’ego, w którym specjaliście porozmawiają o problemach dotykających dzisiejszą młodzież, przekażą praktyczne informacje i przyczynią się do normalizacji rozmów na temat zdrowia psychicznego;
  • podręcznik „Lovin’ Me”, w którym znajdziemy zestaw narzędzi dla młodzieży do pracy nad samooceną;
  • zestawy naklejek z kolorowymi grafikami przypominającymi, jak ważna jest samoakceptacja i miłość do samego siebie.

Pomysł na kampanię „Loving Me” narodził się podczas The Media Challenge 2024, corocznego konkursu międzyuczniowskiego organizowanego przez School of Business i Diploma in Mass Communication. Wydarzenie zgromadziło uczestników ze szkół średnich, którzy wspólnie pracowali nad promowaniem dobrego samopoczucia psychicznego młodzieży w Singapurze.

Zdjęcia: McDonald’s

PS DoomScroller: robot, który wystawi ci rachunek za zdrowie psychiczne po scrollowaniu mediów społecznościowych

FUTURES to eksperyment, którego celem jest uświadomienie nam, jaki wpływ na działanie mózgu ma nadmierne scrollowanie mediów społecznościowych. Aby to zrobić, zbudowano prototyp robota DoomScroller.

PS2 Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]