W kampanii wykorzystano ekosystem łączący w sobie nowoczesne formaty digitalowe z tradycyjnymi narzędziami, takimi jak TV oraz obecność w punktach sprzedaży. Szczególnie silny nacisk został położony na social media. Dlatego obok reklam i bumperów (12” i 6”) na YouTube, w komunikacji wykorzystano także InstaStories oraz wideo i posty na Facebooku. Dopełnienie kampanii stanowi spot TV, materiały POS oraz blix dedykowany e-commerce.
Aby jeszcze bardziej zwiększyć efektywność aktywacji, kreacje digitalowe zostały spersonalizowane pod zmapowane grupy odbiorcze. Ich podział został określony na podstawie motywacji, jakie mogą stać za chęcią udziału w konkursie marki.
Zobacz również
– Danio to nie tylko marka z największymi udziałami rynkowymi w kategorii serków homogenizowanych. To także Mały Głód – kultowa postać, która za każdym razem zaskakuje nietuzinkową komunikacją. Stanęliśmy zatem przed nie lada wyzwaniem – jak po raz kolejny wciągnąć do zabawy fanów marki. Wierzymy, że zaproponowany mix nie tylko zapewni skuteczność działań, ale również odzwierciedla unikatowy charakter marki – mówi Michał Tomaszuk, CEO H2O.
Kampania rozpoczęła się z początkiem sierpnia i potrwa do końca września br.
Za strategię komunikacji, koncept kreatywny, przygotowanie KV, video i materiałów socialowych odpowiada H2O Creative.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing