Polacy jurorami 25-tej edycji Golden Drum

Do grona jurorów jubileuszowej edycji festiwalu zostali zaproszeni międzynarodowi specjaliści z całego świata, m.in. trzech ekspertów z Polski: Zofia Bugajna-Kasdepke, MSL, Izabela Albrychiewicz, Wavemaker Poland oraz Jakub Korolczuk, Grey Group Poland.
O autorze
1 min czytania 2018-06-06

Międzynarodowy Festiwal Kreatywności, który od ponad dwóch dekad łączy twórcze umysły, świętując i nagradzając najlepszych i najodważniejszych nagrodą Golden Drum, otworzył nabór na zgłoszenia prac konkursowych. Tegoroczna edycja festiwalu odbędzie się 17-19 października 2018 roku w Portorož w Słowenii.

Od lat nieodłącznym elementem festiwalu jest Young Drummers Competition. Jest to konkurs skierowany do młodych twórców poniżej 30 roku życia, na najlepszy i najbardziej kreatywny plakat.

– Zadaniem tegorocznej edycji Young Drummers jest stworzenie pracy prezentującej słoweńskie miasto Piran, w oparciu o slogan „Piran – miasto Tartini”. Celem plakatu jest wzmocnienie widoczności miasta i przedstawienie go jako jednego z najbardziej autentycznych, śródziemnomorskich miast, które oferuje odwiedzającym nie tylko turystyczną ofertę ale i niezapomniane wrażenia i wydarzenia kulturalne m.in. związane z Giuseppe Tartini – wielkim artystą, słynnym wirtuozem skrzypiec i kompozytorem, który pochodził z właśnie z Piranu – mówi Zofia Bugajna-Kasdepke, jurorka konkursu.

Konkursowa praca powinna być stworzona w taki sposób, aby jej motyw i slogan mogły być użyte we wszystkich wymaganych kanałach komunikacji (media cyfrowe, ulotki, reklamy, itd.). Autor najlepszego plakatu otrzyma nagrodę w wysokości 3 000 euro ufundowaną przez miasto Piran. Laureaci pierwszych trzech miejsc otrzymają bilety wstępu na Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum 2019. Wszystkie zgłoszenia powinny zostać przesłane do 10 września 2018 r.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej o konkursie na stronie goldendrum.com/competition/young-drummers-competition

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się