Polacy na czas Wigilii i Sylwestra zdecydowanie rzadziej korzystają z social media

W naszym pierwszym w tym roku insighcie przyjrzeliśmy się temu, jak spada aktywność w social media w święta i co się pomiędzy nimi wydarzyło.
O autorze
0 min czytania 2017-01-09

W naszym insighcie przyjrzeliśmy się postom z hasztagami – opublikowanymi w okresie od 21 grudnia 2016 do 2 stycznia 2017 i porównaliśmy przed południa (czas: 9:00 – 14:00) i popołudnia i wieczory (14:00-22:00).

Gwiazdka 2016

  • O 57% spada aktywność na Wigilię w okresie od 14:00 do 22:00 w porównaniu do 3 poprzednich dni.
  • O 12:00 w południe publikowane są ostatnie posty i komentarze – ze świątecznymi życzeniami dla wszystkich.
  • Kluczowy jest też poranek – o 9:00 rano wszyscy dzielą się swoją radością.


Między świętami w mediach społecznościowych polscy internauci najczęściej dzielili się informacjami o tym, jakie oglądają seriale i w jakie gry grają. W telewizji największym hitem była kolejna gala KSW.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sylwester 2016

  • O 62% spada aktywność w dzień sylwestrowy w porównaniu do 3 poprzednich dni.
  • Największe wzrosty aktywności miały miejsce w sylwestrową sobotę w południe i 18:00. Potem odłożyliśmy telefony i wyłączyliśmy komputery.
  • Wszyscy odsypialiśmy zabawę w niedzielę do południa. Polacy wrócili do aktywności w social media dopiero w niedzielę o 21:00.

Słuchaj podcastu NowyMarketing