W naszym insighcie przyjrzeliśmy się postom z hasztagami – opublikowanymi w okresie od 21 grudnia 2016 do 2 stycznia 2017 i porównaliśmy przed południa (czas: 9:00 – 14:00) i popołudnia i wieczory (14:00-22:00).
Gwiazdka 2016
Zobacz również
- O 57% spada aktywność na Wigilię w okresie od 14:00 do 22:00 w porównaniu do 3 poprzednich dni.
- O 12:00 w południe publikowane są ostatnie posty i komentarze – ze świątecznymi życzeniami dla wszystkich.
- Kluczowy jest też poranek – o 9:00 rano wszyscy dzielą się swoją radością.
Między świętami w mediach społecznościowych polscy internauci najczęściej dzielili się informacjami o tym, jakie oglądają seriale i w jakie gry grają. W telewizji największym hitem była kolejna gala KSW.
Sylwester 2016
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
- O 62% spada aktywność w dzień sylwestrowy w porównaniu do 3 poprzednich dni.
- Największe wzrosty aktywności miały miejsce w sylwestrową sobotę w południe i 18:00. Potem odłożyliśmy telefony i wyłączyliśmy komputery.
- Wszyscy odsypialiśmy zabawę w niedzielę do południa. Polacy wrócili do aktywności w social media dopiero w niedzielę o 21:00.
Słuchaj podcastu NowyMarketing