„Polacy od kuchni” w nowej kampanii wizerunkowej Oleju Polskiego

Ruszyła jesienna kampania wizerunkowa marki Olej Polski. Jak twierdzi stare, polskie porzekadło, do serca trafia się przez żołądek. Korzystając z kulinarnego słownictwa, Olej Polski z humorem opisuje nasze cechy narodowe.
O autorze
1 min czytania 2015-11-25

Poprzez smakowite ujęcia pokazuje to, co w produkcie najważniejsze: tworzone z jego pomocą zdrowe i wyśmienite dania. Autorem przepisu na reklamę Oleju Polskiego jest agencja Kalicińscy.com. Za przebieg kampanii w mediach odpowiada dom mediowy Universal McCann (UM).

Kampania wizerunkowa Oleju Polskiego realizowana jest na zlecenie producenta Oleju Polskiego, spółki Komagra, należącej do Grupy BZK. Działania opierają się na 15” i 30” spotach telewizyjnych. Kreatywne reklamy emitowane w telewizji oraz VOD angażują widza, ponieważ obfitują w apetyczne ujęcia potraw, prezentując walory oleju jako niezbędnego składnika zdrowych i smacznych dań. Działania wizerunkowe Oleju Polskiego opisywane są przez samych twórców jako „apetyczny, bezpretensjonalny manifest nowoczesnej polskości”. Kampania potrwa do 22 grudnia.

Za kreację kampanii dla marki Olej Polski odpowiada agencja reklamowa Kalicińscy.com. Reżyserią spotów zajął się Arkadiusz Żyłka, a ich produkcją – Feelmovie Motion Pictures. Nad zakupem, planowaniem mediów i przebiegiem kampanii czuwa dom mediowy UM (Universal McCann).

https://nowymarketing.pl/i/fmfiles/wigilia-15s.mp4

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj