Finałowy projekt wykorzystuje narzędzia marketing automation w połączeniu z technologią personalizacji wideo dostarczoną przez firmę Vintom.
Wykorzystywanie internetu do załatwiania codziennych spraw stało się już prawie powszechne. Zamówienie jedzenia, nadanie paczki czy umówienia wizyty do lekarza możemy zrobić bez wychodzenia z domu. Na przykładzie lekarzy, jak wynika z obserwacji serwisu ZnanyLekarz.pl, widać, że ta grupa postrzega internet jako cenne źródło pozyskiwania klientów, dlatego wzrasta potrzeba jej edukacji oraz stosowania nowatorskich rozwiązań.
Zobacz również
– Już od blisko dwóch lat edukujemy lekarzy w tematach związanych z internetem – wizerunkiem, komunikacją oraz pozyskiwaniem pacjentów. W naszych działaniach marketingowych wykorzystujemy narzędzia marketing automation, dzięki którym możemy dopasowywać naszą komunikację do potrzeb i zainteresowań odbiorców. Połączenie możliwości HubSpota, z którego korzystamy i technologii tworzenia filmów firmy Vintom, umożliwiło nam przygotowanie unikalnej kampanii. Dla każdego lekarza korzystającego z naszego serwisu przygotowaliśmy personalizowane video, pokazujące sposób i efekty prezentacji w naszym serwisie. W 1,5-minutowym materiale zawarliśmy kilkanaście personalizowanych elementów. Jesteśmy dumni, że nasz projekt został nagrodzony przez międzynarodowe środowisko, co potwierdza, że zmierzamy we właściwym kierunku – mówi Mateusz Jachna, Product Manager w ZnanyLekarz.pl.
Wykorzystana w kampanii technologia personalizacji wideo Vintom umożliwiła powiązanie scenariusza filmów z danymi na temat klienta. Tak spersonalizowany materiał pozwolił stworzyć przekaz indywidualnie dopasowany do każdego z użytkowników serwisu.
– W kampanii przygotowanej dla serwisu ZnanyLekarz.pl połączyliśmy, wiodące w branży marketingu trendy: wideo, personalizację i automatyzację. Wykorzystane w filmach dane odnośnie klientów udało nam się połączyć w taki sposób, aby stanowiły atrakcyjne uzupełnienie całego scenariusza. Spersonalizowane filmy miały również przyciągać uwagę lekarzy. Technologia personalizacji Vintom doskonale sprawdziła się również w realizacji tego celu. Każdy kolejny projekt, wykorzystujący naszą technologię, przybliża nas do zrewolucjonizowania sposobu myślenia o prowadzeniu kampanii zachęcających do interakcji. Tym bardziej cieszy nas obecność w finale konkursu organizowanego przez HubSpot – powiedział Szymon Pawlica, właściciel Vintom.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Organizatorem konkursu jest firma HubSpot, jedna z najszybciej rozwijających się firm na świecie, produkujących oprogramowanie, wspomagające działania marketingowe. HubSpot Inc. zostało założone w 2006 roku i jest liderem na amerykańskim rynku usług marketingowych oraz największym światowym dostawcą oprogramowania do wdrażania i monitorowania kampanii inbound marketingowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing