Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Polacy z werwą – zwycięzcy plebiscytu

Rafał Brzoska, prof. Janusz Bujnicki, Anna Dębicka, dr hab. Wojciech Fendler, Jerzy Janowicz, Katarzyna Krakowiak i Jan Strumiłło to nazwiska laureatów pierwszej edycji Plebiscytu „Polacy z werwą”, zorganizowanego przez PKN ORLEN.
O autorze
1 min czytania 2013-10-21

Rafal Brzoska Fot. Teodor Klepczynski / Agencja Allegro

Podczas uroczystej Gali, która odbyła się 19 października w Teatrze Wielkim Operze Narodowej poznaliśmy również laureata Nagrody Specjalnej. Został nim prof. Adam Maciejewski, uhonorowany wraz ze swoim zespołem.

Plebiscyt „Polacy z werwą” ma na celu pokazanie realnego potencjału naszego kraju – młodych ludzi, którzy dzięki swoim pomysłom, pasji oraz wytrwałości, tworzą projekty i rozwiązania, budujące nowoczesną Polskę. Podczas głosowania publicznego, które rozpoczęło się 1 maja br., wszyscy zainteresowani mogli zapoznać się z dokonaniami i dorobkiem 21 wybitnych osób, nominowanych w siedmiu kategoriach: Design, Ochrona środowiska, Sport, Nauka, Medycyna, Kultura i sztuka, Innowacje w biznesie. Z tego znakomitego grona, jury złożone z uznanych autorytetów, wyłoniło 7 laureatów:

  • Design – Jan Strumiłło
  • Innowacje w biznesie – Rafał Brzoska
  • Kultura i sztuka – Katarzyna Krakowiak
  • Medycyna – dr hab. Wojciech Fendler
  • Nauka – prof. Janusz Bujnicki
  • Ochrona środowiska – Anna Dębicka
  • Sport – Jerzy Janowicz

– Jestem przekonany, że nazwiska laureatów plebiscytu „Polacy z Werwą” na długo zagoszczą w zbiorowej świadomości Polaków. Zobaczyliśmy dziś bowiem twarz Polski młodej, nowoczesnej, bez kompleksów. Jury wskazało ludzi, którzy nie obawiają się walczyć o własne marzenia, a ich sukcesy stanowią znakomitą wizytówkę naszego kraju – powiedział Jacek Krawiec, Prezes Zarządu PKN ORLEN po zakończeniu finałowej Gali Plebiscytu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Każdy z laureatów został uhonorowany statuetką autorstwa Pawła Althamera oraz nagrodą pieniężną w wysokości 50 tys. zł – grantem, który zwycięzca przeznaczy na dalszy rozwój zawodowy.

Podczas Gali poznaliśmy także Laureata Nagrody Specjalnej. Wyróżnienie to przyznawane jest za szczególny wkład w popularyzację dziedzin życia odpowiadających siedmiu kategoriom Plebiscytu. Kapituła Plebiscytu, w skład której weszli przewodniczący zespołów jurorskich, przedstawiciele patronów medialnych (PR III, portal Onet.pl, tygodnik „Newsweek”) oraz Prezes PKN ORLEN Jacek Krawiec, zdecydowała o przyznaniu nagrody prof. Adamowi Maciejewskiemu wraz z zespołem. Nagrodzeni dokonali w maju tego roku pionierskiej operacji przeszczepu twarzy. Była to pierwsza tego typu operacja w Polsce i pierwszy na świecie przeszczep ze wskazań życiowych – przeprowadzony z powodu zagrożenia życia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się